SAS

SAS og Thai Airways har utvidet code-share samarbeidet

Pressemelding   •   jun 12, 2013 15:53 CEST

Fra 8. april utvidet SAS og Star Alliance-partner Thai Airways sitt eksisterende code-share samarbeid til å også inkludere Stockholm - Bangkok, Oslo - Bangkok og København - Bangkok. Dette skjer i tillegg til de eksisterende code-share destinasjonene i Thais regionale nettverk i Asia og SAS' nettverk i Skandinavia og Europa.

- Det er meget gledelig at vi nå kan ta neste steg i samarbeidet med Thai Airways. Bangkok og Thailand er viktige destinasjoner for skandinaviske forretnings- og fritidsreisende. Vi ser nå frem til å kunne tilby kundene våre flere og bedre muligheter til å reise til Bangkok fra hele Skandinavia, sier Rickard Gustafson, VD og konsernsjef i SAS.

Den nye code-share avtalen gjør det mulig for SAS å tilby nonstop flyvninger fra Skandinavia til Bangkok i sommer. SAS' kunder kan nå booke nonstop reiser til Bangkok på og samtidig tjene opp EuroBonus-poeng.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:
Tormod Sandstø, Pressekontakt
Tlf 95718586
tormod.sandsto@sas.no

Om SAS
SAS er Skandinavias ledende flyselskap med billige flybilletter til destinasjoner i Europa, USA og Asia. SAS er medlem av Star Alliance™ og kan sammen med 26  partnere tilby over 1300 reisemål verden over, deriblant ÅlesundTrondheim og Thailand.