Eniro

Satser på senket puls

Pressemelding   •   des 03, 2013 07:30 CET

I adventstiden kan man nesten ikke bevege seg i sosiale medier uten å få en kalenderluke i trynet. Gule Sider bestemte seg for å gjøre en vri.

- Vi har tidligere kjørt julekalender på Facebook vi også, men i år hadde vi lyst til å gjøre noe annet. Ikke fordi at det nødvendigvis er noe galt med det, men når ”alle” gjør det fant vi ut at vi ville gjøre noe helt annet, sier Kristian Mehlum Lie, ansvarlig for sosiale medier i Eniro Norge.

Gule Sider har samlet sammen hundre utradisjonelle julegavetips på en kampanjesite. Her kan man la seg inspirere av bilder og festlige tekster som beskriver nyttige og unyttige julegavetips, og man kan deretter klikke seg inn på gaven for å finne ut hvor man kan få kjøpt den.

- Vi ønsket å knytte dette til vårt lokale søk, så vi har gitt folk muligheten til å søke opp produktet eller tjenesten i sin nærhet. Vi håper dette skal være med på å la folk senke skuldrene i en hektisk førjulstid, sier Mehlum Lie

Her kan man klikke inn for å la seg inspirere http://www.gulesider.no/julegavetips/

For mer informasjon:

Kristian Mehlum Lie, 916 27 352

E-post: kristianmehlum.lie@eniro.com

Eniro er den lokale søkemotoren. En smart snarvei til det du trenger, i din nærhet eller dit du skal. Eniro er Nordens største søkeselskap. Ved å bruke Eniros tjenester kan både bedrifter og privatpersoner på en enkel måte finne de produkter og tjenester man er interessert i, uansett om kanalen er internett, katalog eller mobil. Annonsørene kan aktivt markedsføre seg for kjøpeklare forbrukere og bedrifter, og dermed få nye kunder og økt fortjeneste.
Eniro er ett av de største lokale søkeselskapene i Norden og Polen, og selskapet har rundt 3200 ansatte, og har vært notert på Nasdaq OMX Stockholm siden 2000. I 2012 var Eniros inntekter 3999 MSEK, med et resultat før avskrivninger (EBITDA) på 976 MSEK. Hovedkontoret ligger i Stockholm. Mer om Eniro på www.enirogroup.com.

Eniro – Oppdag nærheten. Søk lokalt.