BlueStar Nordic

Scan-it A/S inngår nå i BlueStar Nordic

Pressemelding   •   sep 24, 2010 13:00 CEST

Malmö, Sverige – BlueStar, den ledende globale innovatøren innenfor løsningsbasert distribusjon for Auto-ID, POS (butikkdata), mobilitet (mobilitetsløsninger), RFID, digitale infoskjermer samt id- og sikkerhetsprodukter, kunngjorde i dag at de har undertegnet en kjøpsavtale med Scan-it A/S, distributør av spesialelektronikk som omfatter Auto-ID-, mobilt datahåndterings- og POS-utstyr. I henhold til avtalevilkårene vil BlueStar overta Scan-it A/S i Danmark, og blir dermed en stor distributør av Auto-ID- og POS-produkter på det danske markedet.

"Scan-it A/S har vært en stor aktør på Auto-ID-området i Danmark. Det er med stor glede jeg ønsker dem velkommen i BlueStar-familien," uttaler Mikael Svensson, administrerende direktør i BlueStar Nordic.

Scan-it representerer ledende fabrikanter innenfor områdene automatisk identifisering, datainnsamling og POS. Som løsningsbasert leverandør, tilbyr de produkter og tjenester som øker konkurranseevnen, forbedrer salgsaktiviteten og utvikler nye forretningsområder for sine kunder.

"BlueStar Nordic har et stort lokalt lager i Malmö, kun 45 minutter fra vårt kontor, og nå vil vi kunne tilby et variert og komplett utvalg av Auto-ID- og POS-produkter til våre danske forhandlere," sier administrerende direktør Finn Rasmussen i Scan-it.

"Vi ønsker Scan-it velkommen i BlueStars familie av EMEA-selskaper. De vil bli en stor bidragsyter til vår vekst," uttaler Bill Nix, viseadministrerende direktør for global distribusjon i BlueStar.

Om BlueStar
BlueStar er den ledende globale distributøren av løsningsbasert ADC-, mobilitets-, POS-, RFID-, digital infoskjerm- samt ID- og sikkerhetsteknologi. BlueStar samarbeider kun med verdisapende forhandlere og gir dem komplette løsninger og støtte til forretningsutvikling. Selskapet presenterer markedet for unik ekspertise, tilbyr prisbelønt teknisk støtte og er autorisert servicesenter for stadig flere fabrikanter. For mer informasjon om BlueStars tilbud til forhandlere og uavhengige programvareutviklere, ta kontakt med en av BlueStars kundeansvarlige på +46 40-690 02 80 eller gå inn på www.bluestarinc.com.

Om Scan-it
Scan-it er en ledende dansk distributør av løsningsbasert ADC-, mobilitets-, POS-, RFID- og kortteknologi. Scan-it samarbeider utelukkende med verdiskapende forhandlere og gir dem komplette løsninger, svært kvalifisert bistand og velutdannede teknikere for support og reparasjoner. Selskapet presenterer markedet for unik ekspertise og er autorisert servicesenter for en rekke fabrikanter. For mer informasjon om Scan-it, ta kontakt med Scan-it på +45 4450 9630 eller gå inn på www.scan-it.dk