Eirik Mikalsen

Seeds styrkes i toppen! Eirik Mikalsen blir ny daglig leder i selskapet.

Pressemelding   •   jun 01, 2017 15:10 CEST

Eirik Mikalsen er ingen nykommer i bransjen og har med seg over syv års fartstid fra Norse Digital. Eirik kjenner markedet og produktene våre godt. Det at han har internasjonal erfaring gjør at han også kan styrke selskapet på flere områder, sier Jo Henrik Endrerud.Eirik kommer fra stillingen som e-handelssjef i Tanum.

Eirik er klar på ambisjonen til selskapet. Seeds skal være blant de fremste og mest foretrukne teknologi- og utviklingsselskapene i Norge. Jeg ser virkelig frem til å jobbe med Seeds. De har noen svært kompetente medarbeidere og de kan vise til meget gode resultater.

Om Seeds
Seeds er et lite konsulentselskap i sterk vekst. Med merkevarer som Norsk Toppfotball, Opera Software og HPE på kundelisten har de for alvor begynt å ta grep om markedet. I Seeds jobbe det i dag 16 kloke hoder fordelt på rådgivning, teknisk utvikling, implementering og prosjektledelse.