EuroFlorist Norge

Send en misteltein og send et kyss

Pressemelding   •   des 04, 2013 16:17 CET

Nå har julen startet for alvor hos Euroflorist. Som hvert år, tilbyr vi muligheten til å sende juleblomster direkte til døren til noen man er glad i og vil overraske. Enten du velger en vakker julebukett, adventsdekorasjon eller et fint julearrangement.
De fleste av oss velger å dekorere med mye naturmaterialer til advent. Furu grener, mose, svibler, julestjerner og amaryllis har en fast plass i de fleste hjem. En annen spennende tradisjon er misteltein. Misteltein er en vakker og mystisk plante som eksisterte i folklore i tusenvis av år.
Nytt i år er at du kan sende en misteltein når du skal sende blomster med Euroflorist. Du bestiller den enkelt i vår nettbutikk og mistelteinen blir deretter sendt direkte til mottakeren. Det er en fin måte å ønske en riktig god jul. Og kanskje du kan benytte anledningen til å senere stikke innom mottaker og be om et kyss?

Euroflorist er markedsledende i blomsterlevering i Europa. Vi har et nettverk av profesjonelle blomsterbutikker i 12 europeiske land. Sammen hjelper vi deg å sende juleblomster dit du vil, når du vil. Enten det er på tvers av byen, landet eller andre steder i verden.
Euroflorist sender mer enn 1,8 millioner buketter i året. Selskapet ble stiftet i 1982 i Malmö, og var den første i Sverige med blomster på internett i 1995. Vi gjør det enkelt og sikkert å glede og gi oppmerksomhet til venner, familie, samarbeidspartnere og kollegaer. Hvem har du lyst til å glede i dag?