Buen Gruppen

Setter fart i hyttebyggingen på Lifjell i Telemark

Pressemelding   •   feb 19, 2016 12:15 CET

BuenGruppen har fått fart på hyttebygginga på Lifjell i Telemark, fortel Bø Blad. Samarbeidet med Lifjell hyttetomter AS er ein suksess.

Les hele artikkelen på hytteavisen.no

Buen er selve merkevaren av fjellhytter i Norge. Den opprinnelige Buen stilen ble skapt av Asbjørn Buen og de kjente Buen hyttene har vært en sterk merkevare i nærmere 50 år. Vårt hovedkontor ligger fortsatt i Telemark hvor det hele startet.

BuenGruppen leverer både byggesett og nøkkelferdige hytter og fritidsboliger. Vi hjelper våre kunder med byggesøknader, prosjektering, og oppføring av byggene. Våre kunder stiller stadig nye krav til prosjektene. Trendene skifter og vi arbeider med utvikling av stadig nye modeller for å kunne tilfredsstille ønskene.

Gjennom vår salgskjede BuenPartner, som er etablert med kontorer over store deler av landet, kan du som kunde finne en lokal partner som tar deg gjennom den viktige prosessen det er å kjøpe hytte/fritidsbolig. Dette er vår nye katalog. Her vil du finne noen av våre mest bygde hyttemodeller og litt inspirasjon.