SIBA AB

SIBA er Årets beste butikk 2013

Pressemelding   •   des 06, 2013 07:45 CET

Lørdag 30.november avsluttet prissammenligningssiden prisjakt.no sin årlige kundeavstemming der blant annet ”Årets butikk 2013” skulle kåres.

Prisjakt.no som er en av Norges største prissammenligningssider lot i løpet av noen uker i november Norges forbrukere nominere sine favorittbutikker. Forbrukerne fikk velge sine favoritter blant over 1000 forskjellige forhandlere som finnes i ulike bransjer. Denne avstemmingen førte til den store finaleavstemmingen som fant sted i perioden 19.-30.november, hvor besøkende kunne stemme på siden favoritter i fem forskjellige kategorier, hvor SIBA var nominert i tre av disse.

I tillegg til at SIBA stakk av med prisen ÅRETS BUTIKK 2013, vant SIBA også prisen i den viktige kategorien BESTE KUNDESERVICE 2013. Med disse prisene er SIBA alene om å vinne to priser i årets avstemming.

– Kunden er hjertet i hele SIBAs virksomhet og alle avgjørelser og valg om utvikling gjøres med kundenes perspektiv i fokus. Lave priser og bedre service er slagordene for alle ansatte på SIBA og vi jobber hardt for at enhver kundeopplevelse blir så unik og bra som mulig. Vi er svært stolte, ydmyke og takknemlige for at våre kunder setter pris på vår innsats ved å stemme på oss. Disse utmerkelsene motiverer oss til å jobbe enda hardere for å fortjene forbrukernes tilitt i fremtiden, sier Victor Bengtsson, landssjef SIBA Norge.

Prisjakt.no forklarer utmerkelsen nedanfor med motiveringen:

Årets butikk 2013
Siba har gjennom god service og raske leveranser skaffet seg en stor skare fornøyde kunder. Legg til at de holder samme prisnivå på nettet som i butikk og kundene blir enda mer fornøyd. Sibas innsats i året som har gått har resultert i ikke bare en, men to vinnertitler, ÅRETS BUTIKK 2013 og BESTE KUNDESERVICE 2013 fra Prisjakt. Vi gleder oss til å følge SIBA i 2014.”

Beste kundeservice 2013
Sibas fans nøyet seg ikke bare med utnevnelsen Årets butikk, men ville også framheve Sibas service. Det sier mye at en butikk vinner titlene Årets butikk OG Beste kundeservice samme år. Prisene skal selvsagt være bra, men service er alltid det viktigste når det handler om å vinne kundenes hjerter.”

Om SIBA: SIBA er en av Nordens ledende detaljehandelsforetak innen husholdningselektronikk. Vi selger kapitalvarer innenfor radio & TV, data & telefoni og hus & hjem til både privatkunder og bedriftskunder. Hovedkontoret til SIBA ligger i Gøteborg, Sverige. Vår forretningside er bygget på at vi, bedre enn noen andre, skal imøtekomme markedets behov av husholdningselektronikk. Målet vårt er å tilby kundene våre den beste kombinasjonen av lavere priser og bedre service.