Amvina AB

Skip Hop Duo – Barcelona-kolleksjonen

Pressemelding   •   jun 10, 2013 11:00 CEST

Skip Hop fra New York har med sin uhyre populære stelleveske Duo nærmest dominert markedet på 2000-tallet. Nå kommer Duo også med den elegante og stilige kolleksjonen Barcelona!

Duo Barcelona fås i tre farger: kull, mushroom og rød.

Stellevesken Duo er utformet for å romme alt som trengs når man som forelder er ute med barnet. Forskjellige lommer og rom gjør det enkelt å få plass til bleier, flasker, klær og leker. De smarte barnevognremmene gjør det lett å feste vesken til vognen. De nye, patenterte spennene til remmene har hele tiden skulderremmen festet til seg, slik at du raskt kan flytte vesken fra vognen til skulderen.

•  Henger trygt på vognen og kan bæres på skulderen
•  Patenterte spenner på barnevognremmene
•  Laget av svært robust og slitesterk kanvas
•  Myk stellemadrass er inkludert
•  Sidelomme for flaske eller krus
•  Skulderremmen har en myk, avtakbar skulderbeskyttelse
•  11 lommer totalt, hvorav to med glidelås
•  Praktisk lomme for mobiltelefon
•  Magnetlås lukker vesken
•  Uten BPA og ftalater
•  Størrelse: bredde 33 cm x høyde 35 cm x dybde 7 cm

Ca pris: 749,00 NOK

For mer informasjon eller høyoppløste bilder, kontakt oss på tlf. +47 216 28 920 eller  info@amvina.no
Mer info og høyoppløste bilder til nedlasting finnes på www.amvina.no/skiphop

Amvina er et svensk import- og grossistfirma som distribuerer baby-, barne-, svangerskaps- og foreldreprodukter til detaljhandelen i Norden.

Vår filosofi er å gjøre praktiske, sikre og designete produkter tilgjengelige for det nordiske markedet. Blant våre varemerker finnes bl.a. BLISS Sthlm, Brother Max, Diono, Hippychick, Maxi-Cosi, Pabobo, Quinny, Skip Hop og Walltastic.