Imperial Tobacco Norway AS

SKRUF størst i Norge på porsjon!

Pressemelding   •   aug 05, 2013 12:07 CEST

Imperial Tobacco Norway AS introduserer ytterligere en ny skruf snusvariant i SLIM WHITE segmentet; SKRUF SLIM POLAR STARK WHITE PORTION.
Den nye SKRUF varianten fra Imperial Tobacco Norway AS lanseres i SLIM WHITE segmentet, et segment som er i sterk vekst innenfor porsjonssnus.

SKRUF SLIM POLAR STARK WHITE PORTION kompletterer de øvrige skruf variantene i selskapets snusportefølje og gir ytterligere et skruf snusalternativ til voksne som allerede bruker tobakk. SKRUF SLIM POLAR STARK WHITE PORTION har kvaliteter som etterspørres av forbrukerne. Polar betyr "to motsatte posisjoner" i vårt tilfelle to smaker kombinert (eukalyptus og lakris). Produktet har høy fuktighet, sterk i styrke, ingen søtningsmiddel i smaken, skarp mentol eukalyptus smak og så har den et hint av lakris.

SKRUF SLIM POLAR STARK WHITE PORTION kommer i den grå og delikate utgaven av skrufboksen, som på kort tid ble meget godt etablert både hos kunder og hos kjøpmenn.

Lanseringen av SKRUF SLIM POLAR STARK WHITE PORTION er et naturlig steg i å utvide suksessen skruf på det norske markedet og Imperial Tobacco Norway AS er helt overbevist om at også denne varianten kommer til å få en sterk posisjon meget raskt.

skruf snus er størst i porsjonssegmentet på det norske markedet.

skruf snus er markedsleder i segmentet hvit porsjon.

skruf snus er det nest største snusmerket på det norske markedet.

skruf snus er det hurtigst voksende snusmerket på det norske markedet.

SKRUF SLIM POLAR STARK WHITE PORTION blir innen kort tid tilgjengelig hos de fleste kjedene innenfor dagligvare, bensin og kiosk.