Coca-Cola Enterprises Norge AS

Slik ser det ut når en sliten vogn pimpes for 200.000

Pressemelding   •   feb 21, 2011 17:47 CET

–  Team Raptus fikk overlevert vinnervognen i Hemsedal i helgen

(Oslo, 21.2.2011) I helgen var endelig tiden kommet for at gutta i Team Raptus, årets vinner av Pimp your campingvogn, fikk overlevert sin vinnervogn. Gutta hadde ikke sovet på to døgn, siden de var så spente på resultatet. Heldigvis ble forventningene innfridd – vognen var pimpa etter alle kunstens regler.

I helgen fikk vinnerne av vinterens Pimp your campingvogn, Team Raptus, overrakt premien – en full pimping av deres slitne campingvogn for 200.000 kroner. Siden vogna står i Hemsedal, var det også der overrekkelsen fant sted. Gutta kunne fortelle de hadde vært utrolig spente siden de fikk vite at de vant hovedpremien. Heldigvis ble forventningene mer enn innfridd når de endelig fikk se resultatet.

“Helt vilt”

– Vi har vært så spente at vi ikke har fått sove på to dager. Det var helt vilt å se vogna stå ferdig i dag, forteller gutta. – Vi har sovet i gjennomtrekk i et halvt år, og det viktigste var å få en vogn som var tett. Nå som vi til og med har fått en pub i vogna, er vi utrolig fornøyde!

– Godt å høre, sier Trude Alnæs i Coca-Cola, som arrangerer konkurransen. – Vi har hatt et team som har jobbet intensivt denne uken med å sy sammen den perfekte pakka, som skal gjøre vintrene fremover i denne vogna til en helt annen opplevelse.

Nachspiel

Når det gjelder den gamle vogna, forteller Team Raptus med glede om dens endelikt:

– Vi hadde en avskjedsfest for vår forrige vogn sist fredag, der 30 gjester stod og slo og sparket på alt de fant av ting og knuste hele vogna på to timer – en verdig, seremoniell avslutning.

Gutta forteller at den pimpa luksusvognen nok kommer til å bli et attraktivt nachspielsted på Moen camping, men forsikrer samtidig at de skal ta godt vare på den, og at den skal se like fin ut etter et års bruk. Nå som vogna til og med kan flyttes rundt på (det kunne den ikke før pimping..) ser ikke Team Raptus bort fra at bruken kan utvides til også å inkludere sørlandsidyll om sommeren, i tillegg til vinterens Hemsedal-opphold.

Om Coca-Cola

Oppskriften på Coca-Cola ble laget i 1886 av apotekeren John S. Pemberton i Atlanta, USA. I 1895 fantes drikken i alle statene i USA, og ved århundreskiftet kom Coca-Cola til Europa. I Norge kom Coca-Cola på markedet i 1926. Siden 1997/98 har Coca-Cola Enterprises Norge AS hatt ansvaret for produksjon, salg og distribusjon av Coca-Cola i Norge. Fra produksjonsanlegget på Lørenskog, like utenfor Oslo, markedsføres og distribueres, i tillegg til Coca-Cola, også Coca-Cola light, Coca-Cola zero, Fanta, Sprite, Urge, TAB X-tra, Bonaqua, Powerade, Mer, Nestea, Minute Maid, Burn,Kuli og CHAQWA. Coca-Cola Drikker As leverte 301,5 millioner liter alkoholfrie drikkevarer i det norske markedet i 2009.