junkyard.no

SNOWBOARD TEAMET TIL JUNKYARD.NO VISER SEG FREM

Pressemelding   •   jan 25, 2011 16:06 CET

Endelig er klipp av teamkjørerne samlet sammen til en teamedit av filmskaper, Kasper Häggstrøm og nivået er det ingenting å si på.

Häggstrøm er mannen bak årets snowboardfilm: Ducksjen - Klaustrofobiatch, og har fulgt snowboard teamet til nettbutikken junkyard.no gjennom hele sesongen.

Store talenter

Junkyard.no sitt snowteam består av flere av landest beste kjørere på snowboard. Blant disse finner man store navn som Torgeir Berre, Fredrik Perry, Even Brekke og Aleksander Østreng.

På Junkyard.no sitt team har vi kjørere som representerer alle sjangere innen snowboard sier teamsjef, Martin Ruge.

I editen kan du se kjøring fra et vidt spekter innen snowboard, som blant annet kreativitet på sykkelstativer, hopp i urbane omgivelser, criusing på isbreen på Folgefonna samt klipp fra forskjellig steder i norge.

Junkyard.no Teamfilmen kan du se her.

Kontakt for mer informasjon og bilder: PR & Eventansvarlig, Christoffer Bjerkan på 22 69 48 77 / 47 33 49 69, e-post: christoffer.bjerkan@junkyard.no.

Daglig Leder junkyard.no: Phillip Vogt, e-post phillip@junkyard.no

For mer info, sjekk ut: http://www.junkyard.no/

Junkyard.no er en ledende nettbutikk for snowboard, skateboard og streetwear segmentet, og fører merker som Sweet Skateboards, Humör, Burton, DC, WeSC, Carhartt, Dr Denim, Vans, Element, Volcom, Adidas, Fox, Nike, Billabong, Globe, LRG, Levis, Enjoi, Converse, Tech Deck med mer. Junkyard.no har eget skate-team og snowboard-team, og er aktive på landsbasis med events og konkurranser. Junkyard.no er medlem av Trygg E-handel, og har kontor i Oslo.