lowcostholidays.no

Spar tusenlapper på høstferien ved å bestille riktig reise

Pressemelding   •   aug 28, 2012 12:46 CEST

Selv om charterturene i høstferien begynner å bli utsolgt, kan man fortsatt finne prisgunstige reiser til sin favoritt destinasjon uten at det koster flesk.

-Vi tilbyr reiser i høstferien som kan være flere tusen kroner billigere sammenlignet med andre aktører, sier Mette Blåfjell, Country Manager i Norge.

-Vi har et mer moderne system som gjør at vi kan tilby mange flere kombinasjoner og mange flere fly alternativ. Vi prater gjerne med våre kunder på telefon for å hjelpe dem med å finne den reisen de vil ha, sier Mette.

I motsetning til charteroperatørene hvor man oftest må velge mellom å være borte syv eller fjorten dager, og med faste avganger, kan man hos lowcostholidays selv bestemme reiselengde og når man vil reise.

- Om man vil være borte 3, 5 eller 10 netter, så kan man finne det hos oss. Målet er at alle skal ha råd til å reise, mener Mette.

Lowcostholidays beste priser til:

Mallorca
2/10       3 netter               3434,- pr pers
9/10       3 netter               1472,- pr pers

Costa Brava
01/10    Lloret de Mar    3 netter               2896,- pr pers
8/10       Blanes              3 netter               1097,- pr pers

Algarve
5/10       3 netter               2456,- pr pers

Malta
3/10       3 netter               2694,- pr pers
10/10     3 netter               1424,- pr pers

lowcostholidays.no er lowcosttravelgroups varemerke som selger feriereiser til reisende på vår egen hjemmeside og via telefon. Over 2 000 000 kunder har reist med lowcosttravelgroup siden starten. Hjemmesiden i Storbritanna ble lansert i 2009 og er idag med på topp-ti listen over de mest besøkte reisesidene i Storbritannia i følge Hitwise.

Ved å bruke den nyeste teknikken så lager våre system millioner av konkurransedyktige ferietilbud hver dag. Dette gjør vi ved å kombinere de mest prisgunstige flyselskapene med over 120 000 hotell.
Lowcostholidays.no er medlem av det norske reisegarantifondet og følger den norske reisegarantiloven.

Se alle våre tilbud på lowcostholidays.no.