TUI Norge

Star Tour inngår samarbeid med FlightPark

Pressemelding   •   mai 12, 2016 08:00 CEST

- Langtidsparkering kan lett tippe feriebudsjettet i feil retning, vi gleder oss over å kunne tilby en god og trygg parkeringsløsning til en litt rimeligere penge til våre reisende, sier Nora Aspengren, Kommunikasjonsansvarlig i Star Tour.

Enkelt og rimelig

FlightPark er en smidig løsning for de som ønsker å parkere bilen sin på Oslo Lufthavn. FlightPark henter og bringer bilen din til terminalen, både ved avgang og ankomst. Bestilling gjøres enkelt på www.flightpark.no , fremvis din Star Tour-billett ved betaling for å få rabatt.

Andre tilbud fra FlightPark (ikke inkludert i avtalen)

-Vask av bil

-Dekkskift eller oljeskift

-Service eller reparasjoner

-El-bil parkering (inkludert lading)

Les mer på www.flightpark.no

TUI Nordic/Star Tour er med en markedsandel på 20 prosent den største aktøren på det nordiske reisemarkedet. Selskapet ble grunnlagt i 1961 og tilbyr ferier med charterfly, rutefly og cruise. Noen av de mest populære reisemålene er Kanariøyene, Thailand og Tyrkia. Star Tour er en del av den nordiske grupperingen TUI Nordic som består av Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark, Finnmatkat i Finland, TEMA, Nazar, Wondercruises og flyselskapet TUIfly Nordic. Konsernet har siden 2000 inngått i den verdensledende reisekonsernet TUI Group som i dag omfatter over 220 varemerker i 180 land, åtte flyselskap med mer enn 140 fly og 4800 reisebyråer i 16 land. Totalt har TUI Group mer enn 30 millioner kunder hvert år og over 55 000 ansatte i 31 land.