Circle K Norge AS

Statoil Norge gir bort fem Polo Blue Motion i sommer

Pressemelding   •   jun 20, 2011 14:40 CEST

Over fem helger i sommer besøker Statoils sommerturné utvalgte stasjoner for å gi hele familien inkludert bilen en ekstra fin sommeropplevelse.

Det er bilen, - din sikkerhet og miljø som står i fokus under årets sommerturné på Statoilstasjonene. Første arrangement finner sted fredag 24. juni på Statoil Lier klokken 14.00.

Statoil vil i samarbeid med NAF foreta en enkel sjekk av bilen – hjelpe deg å peile olje, fylle spyleveske, sjekke dekktrykk og sikring av lasten.

- Vi ser på dette som en fin måte å gi kundene litt ekstra service og en fin sommeropplevelse, sier ansvarlig for sommerturneen i Statoil Norge, Fredrik Jørgensen.

Det blir god underholdning med live musikk og show. Radio Norge følger også Statoils sommerturné og bidrar med live-dekning på radioen.

Gjennom sommeren har vi også en biodrivstoff-konkurranse gående, fem søndager på rad deler vi ut en Volkswagen Polo Blue Motion til heldige vinnere av konkurransen. For å delta må du stikke innom din nærmeste Statoilstasjon for konkurranseregler, eller møt opp på den stasjonen sommerturneen gjester.

- For å vinne må man gjette hvor mange liter biodrivstoff Statoil har solgt hittil i år. Hver søndag trekker vi en vinner blant ti finalister, forteller Jørgensen.

For oppdateringer etter helgens sommeraktiviteter på Statoil - se Statoil Norges Facebookside. For mer informasjon om konkurransen – se statoil.no

Her finner du Statoils sommerturné i sommer:

Fredag 24. juni, klokken 14- Statoil Lier E18

Søndag 26. juni, klokken 14 – Statoil Furuset