Netigate

Sterkt resultat og betydelig vekst for Netigate Norge i 2016.

Pressemelding   •   feb 22, 2017 09:51 CET

Oslo, NO – 20. februar 2017 – Netigate Norge kunngjorde i dag det sterkeste resultatet så langt, med en vekst på over 50 prosent fra 2015 til 2016. Med bakgrunn i et voksende marked, rigges organisasjonen nå for ytterligere vekst, med ansettelse av innsiktkonsulenter, dedikerte kontaktpersoner til våre kunder og flere ressurser på salgsavdelingen.

Country Manager Paul Vuijsters mener en stor del av selskapets suksess de siste 3-4 år primært stammer fra kompetente medarbeidere, nytenkende og innovative løsninger, samt kravstore kunder.

- De ansattes motivasjon og engasjement var avgjørende for vår suksess i 2016, og fortsetter å være det for vår fremtid. En Net Promoter Score på 59 fra egne kunder, viser at vi også har lykkes godt med å implementere en organisasjonsmodell for høy kundelojalitet, forteller Vuijsters.

"Resultatene gjenspeiler vår innsats og tiden vi legger ned for at vårekunder skal få høyest mulig verdi fra vår plattform. I et marked hvor andre norske leverandører har dominert, tar vi stadig over kunder som søker mer intuitive og kundevennlige løsninger. Det er selvfølgelig en ekstra bonus å motta tilbakemeldinger fra slike kunder om hvor viktige vi er i deres daglige forbedringsarbeid».

New Respondent Layout

Milepælene og budsjettene for 2017 er satt, og selskapet har allerede i januar lansert et nytt og innovativt respondentlayout, samt åpnet kontor i Dublin.

Blant de nye kundene finner vi Datametrix, Hydro Aluminium, Broadnet, Bama, Apeland, OBOS, Norwegian Hull Club, Egmont Publishing, Opera Software, KLP, Nordea, Hellanor og Sector Alarm.

CEO Tobias Thalbäck er imponert over både innsats og resultat. "På vegne av ledelsen i Netigate ønsker jeg å takke våre kunder for tilliten. I 2017 øker vi utviklingstempoet enda mer, for å kunne leve opp til forventningene hos våre kunder", avslutter Thalbäck.

Netigate er blant Europas ledende leverandører av online undersøkelser som primært brukes til å skape kunde, medarbeider og markedsundersøkelser. Med mer enn 2500 kunder fordelt på diverse industrier i over 40 land, hjelper Netigate organisasjoner med å oppnå verdifull innsikt, fatte bedre avgjørelser og forbedre arbeidsprosesser. Netigate har hovedkontor i Stockholm, Sverige, og blant våre kunder finnes verdensledende selskaper som Electrolux, Ericsson, Vodafone, E.ON og DB Schenker.

Pressekontakt: Paul Vuijsters, Country Manager Netigate Norge. +47 92 40 75 97. pv@netigate.no