TV 2

Stian Blipp klar med Bergens-basert talkshow

Pressemelding   •   okt 29, 2016 08:03 CEST

«Stian Blipp-show» har premiere våren 2017. Programmet spilles inn på Verftet i Bergen, og billetter til talkshowet kan du kjøpe allerede nå.

-Jeg rett og slett elsker at vi får lage showet fra Bergen. Dette var et stort, men hårete, ønske da vi begynte å planlegge dette for over et år siden. Vi bergensere er superb på å spille hverandre gode, så jeg gleder meg ekstremt til å få leke på hjemmebane til våren. Det er så mye trøkk og følelse i denne byen at jeg tror vi kommer til å lage noe unikt bare på grunn av det faktum at vi befinner oss mellom de syv fjell. Dette er jo et show som jeg vil ha med meg folket til å lage på mange måter. Derfor håper jeg at Bergen er klar for å delta i, forme og bidra til å lage det kuleste programmet på tv,sier programleder Stian Blipp.

«Stian Blipp Show» er et talkshow der humor, vennskap, samhold og forholdet til publikum står sentralt.

-Stian kommer tett på både sine gjester og sitt publikum, og vi kan love sprudlende påfunn og kjente gjester som viser nye sider av seg selv. «Stian Blipp Show» vil bli lekent og uforutsigbart, og drives av Stians optimistiske og nysgjerrige holdning til sine medmennesker. Dette blir vårens viktigste vitaminpille, forteller Humorsjef i TV 2, Alice Sommer.

-Hvorfor Bergen?

-Vi sikter på å gjøre et show med et stort og entusiastisk publikum, og ønsker dermed å gjøre programmet på et sted der denne entusiasmen synes. Vi kommer ikke på noe sted i Norge hvor folk er mer entusiastiske enn i Bergen. Det føles ekstra gøy å lage tv i Stians hjemby, og vi tror og håper at den energien Bergen kan gi programmet, vil gi talkshowet det lille ekstra, sier Sommer.

De ti programmene av talkshowet skal spilles inn på USF Verftet. Billettsalget åpner klokken 21.30 fredag 28.oktober. Det ligger per nå billetter ut for de åtte første programmene. Produsent Alexander Holland Jensen i Concorde TV lover en publikumsopplevelse utenom det vanlige.

-Vi håper bergenserne kjenner sin besøkelsestid og kickstarter «lille-lørdag» hos oss. Så ta med vennene dine, og venners venner, og kom til Verftet på onsdager til våren. Stian er klar for å øse av sin optimisme og raushet og sørger for at du som publikummer blir tatt godt vare på og til og med invitert til å delta aktivt i programmet om du har lyst til det, sier Jensen.

Aldersgrensen for å være publikum satt til 18 år.

FAKTA BILLETTSALG:

Link til billetter som selges på Billettservice.

Sted:USF Verftet, Røkeriet

Onsdag 8.mars

Onsdag 15. mars

Onsdag 22. mars

Onsdag 29. mars

Onsdag 5. april

Onsdag 19. april

Onsdag 26. april

Onsdag 3. mai.

Klokkeslett:Dørene åpner 1900. Showstart 1930.

Aldersgrense:18 år.

Billettpriser:100 kr for studenter. 125 kr for ordinær.

TV 2 er Norges største kommersielle TV-kanal, og er en del av mediehuset TV 2 som står bak en rekke etablerte merkevarer som TV 2 Nyhetskanalen, TV 2 Zebra, TV 2 Livsstil, TV 2 Sportskanalen, TV 2 Humor, TV 2 Sumo, TV2.no, TV 2 Mobil, TV 2 Skole og OB Team.TV 2 er en del av Egmont, som er et av Nordens største mediekonsern med 6300 ansatte og aktivitet i 30 land. TV 2s eier Egmont er en stiftelse, og Egmont Fondet deler årlig ut over 100 millioner kroner til et bedre liv for barn og unge. Egmont står bak mer enn 700 magasiner, forlag, Klikk.no, Nordisk Film, kinodrift, samt flere deleide selskaper.