Nyhetstips

Stil viktigst ved valg av bryllupslokaler

Pressemelding   •   jan 22, 2010 09:25 CET

Bryllupslokalets utseende er den viktigste enkeltfaktoren ved valg av lokale for den store festen. Dette svarte 32 prosent av over 200 fremtidige brudepar som har deltatt på en undersøkelse gjennom nettstedet www.bryllupslokaler.com.

Nest etter den store beslutningen ved alteret, er bryllupslokaler det mest avgjørende valget for mange brudepar. Før i tiden var det nærmeste hotellet, eller samfunnshuset selvsagte steder å være. I dag ønsker mange at omgivelsene for bryllupsfesten skal gjenspeile brudeparets stil og personlighet.

Spekteret av ulike typer bryllupslokaler er stort i Norge, fra rustikke fjellgårder til urbane funkis restauranter. Nå er det mulig å søke etter bryllupslokaler innenfor ulike stiler på internett. På www.bryllupslokaler.com kan du blant annet søke etter herregårder, steder ved sjøen og lokaler med høytidelig galla-atmosfære.

Med over 250 oppføringer har nettstedet landets mest komplette oversikt over selskapslokaler til bryllup. Bryllupslokalene er inndelt fylkesvis. Foruten stil, er det også mulig å søke etter lokaler med kapasitet tilpasset din bryllupsfest.

Slik svarte de 215 respondentene
Deltakerne av undersøkelsen kunne velge mellom fem ulike svaralternativ på spørsmålet: Hva er viktigst for deg ved valg av bryllupslokale?

Slik svarte de:
Stil 32,6 prosent
Pris 31,6 prosent
Beliggenhet 20,5 prosent
Størrelse på lokalet 12,1 prosent
Kjøkkenet 3,3 prosent

Er du på jakt etter drømmelokalene for bryllupet ditt?
Gå inn på www.bryllupslokaler.com og søk blant Norges beste bryllupslokaler. Søkealternativene er:

Herregård
Funkis