Nyhetstips

Stort fremmøte og engasjement på Folkemøte Tryvann utbyggingen

Pressemelding   •   jan 08, 2010 17:04 CET

Politikere og brukere trosset kaldt vær og kom for å si sin mening...

Nærmere 200 stk kom på Folkemøte om utbyggingen av Tryvann Vinterpark i går. Det var et enormt engasjement og politikeren med Rune Gerhardsen og Ole Elvestuen i spissen hadde sterke meninger. Ikke ofte går Venstre i mot Naturvernforbundet, men i går gjorde de det. Alle fremmøtte politikerne mente at Markaloven tolkes for strengt i dette tilfelle og at planene må gjennomføres. Denne saken handler ikke bare om utbyggingen av Tryvann Vinterpark, men hvordan loven skal tolkes hva gjelder fremtidig bruk av marka til idrett. Idrett som barn og unge vil drive med. Ta gjerne kontakt og/eller les mer om dette på vår nettside, www.tryvann.no

Bilder fra Folkemøtet er tilgjengelig, ta kontakt med Ina Mørch

Tryvann Skisenter AS eier og driver de to største alpinanleggene i Oslo-området; Tryvann Vinterpark  og Varingskollen med til sammen over 60 prosent markedsandel i Stor-Oslo-området. Alpinanleggene har ca. 280.000 besøkende per sesong. Tryvann Vinterpark alene er Norges 5. største alpinanlegg (08/09 sesongen).

For mer informasjon om Tryvann Vinterpark og folkemøtet kontakt
daglig leder Anders Wassgren tlf 22 13 73 10 / 99 27 14 51 eller per e-mail anders.wassgren@tryvann.no
eller Markedsansvarlig Ina Mørch , tlf 22 13 73 10 / 98 29 06 70 eller per email ina.morch@tryvann.no

Relaterte lenker: Ingen informasjon Kontaktperson: Ingen informasjon Bedriftens nettside: http://www.tryvann.no