TUI Norge

Suksess for familien Andersen på tur

Pressemelding   •   des 06, 2011 13:51 CET

Julen 2011: Star Tours julekalender slår an:

Star Tours julekalender om familien Andersen på tur i Thailand har allerede blitt sett av over 73 000 nordmenn. Det er over tre ganger så mange som har sett Hollywood-kjekkasen Johnny Depp i ”The Rum Diary” på kino de to siste ukene.

- Vi håpet jo at kalenderen skulle slå an, men dette går over alle forventninger, sier markedsansvarlig Monika Hauge Nordgård i Star Tour.

Som den eneste av feriearrangørene har Star Tour i år valgt å lage en annerledes julekalender. Hver kalenderluke innholder korte tegnefilmer hvor vi følger mor, far, Jonas og lillesøster Minken på deres forviklingstur til Thailand. I tillegg til å kikke på filmene er daglig tusenvis av nordmenn med og kjemper om premier til en totalverdi på 120 000 kroner.

Star Tours julekalender har heller ikke gått upåaktet hen i media, og Nettavisen er blant de som har anbefalt leserne sine å følge med på animasjonsfilmene.
- Dette er en morsom kalender hvor du kan vinne store feriepremier, skriver avisen som trekker fram nettopp Star Tours kalender blant deres anbefalinger av julekalendere.

Det er det splitter nye animasjonsbyrået DrageSmith som står bak animasjonene, og firmaets tre animatører har erfaring med alt fra spillefilm og TV-reklame til suksess-serier som Halvseint, Fanthomas og Sex og SingelSiv. Firmaet Digital Natives står bak den tekniske løsningen.

Følg Star Tours julekalender på www.juliparadis.no

Stabekk 6. desember 2011

Kontaktinformasjon:
Informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett

Star Tour er en av Norges største reisearrangører og tilbyr pakketurer med charterfly, rutefly og tog. Arrangøren er en del av TUI Travel Plc, verdens største reiselivskonsern med 30 millioner kunder årlig, 50 000 ansatte og utreise fra 25 land. I Norden inngår Star Tour i TUI Nordic som består av Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark, Finnmatkat i Finland, TEMA, Nazar, Wondercruises og flyselskapet TUIfly Nordic.