FitKitchen

Sunn spiseklar mat til folk på farten!

Pressemelding   •   nov 23, 2016 21:25 CET

FitKitchen lanserer sunne ferdiglagde måltider som oppfyller de ernæringsmessige kravene kunden ønsker. Måltidene er ferske og smakfulle slik at man kan glede seg til neste måltid.

FitKitchen satser på spiseklare måltider for de som vil endre livsstil, trenger en kickstart på et sunnere kosthold, er seriøse fitness-utøvere eller rett og slett ikke har tid til å lage fersk, velsmakende og sunn mat.

FitKitchen ble til av to hardtarbeidende günderjenter som for ett år siden kom på dette geniale konseptet. På tross av alle de vanskelige utfordringene de møtte på, ble endelig visjonen deres skapt og konseptet FitKitchen født.

Visjonen er å skape en mulighet for alle å nå sine mål og hjeloe dem som ønsker ekstra tid i sin travle hverdag. FitKitchen tilbyr en ekstra hjelpende hånd som setter kvalitet over kvantitet, lager fersk og velsmakende sunn mat fra bunn av og lever rett hjem til matelskeren.

FitKitchen har derfor lansert spiseklare måltider som skal nytes varme med smakfulle og ferske ingredienser og som enkelt kan spises på farten.

Menyen består av signaturretter og et eget valg hvor du kan komponere dine egne måltider.

- Først og fremst ønsker vi å gjøre noe nytt og spennende, hvor vi kan tilby folk å velge hvor mye næringsinnhold de ønsker. Vi er også veldig opptatt av at måltidene holder en høy standard og er riktig sunne det vil si, mye mindre eller null bruk av salt, sukker, tilsetningsstoffer og dårlig fett.

Vi vil også gi et tilbud til alle som er opptatt av å ha kontroll på næringinnholdet per porsjon.

Matkonseptet ønsker å gjøre det enklere for forbrukeren å holde oversikt over næringsinnholdet, men som også viser hvor sunne måltidene er. Maten kommer i praktisk pakning med næringsinnholdsfakta og er et fornuftig og mettende måltid.

De ser et stort potensial i FitKitchen og jentene er ekstreme fornøyde med det de har oppnådd til i dag, og de gleder seg enormt til fremtiden og hvilke matgleder FitKitchen kan tilby alle i Norge!