Drabant Music

Sval fyller 18 år

Pressemelding   •   okt 18, 2016 15:06 CEST

Sval vant MGPjr som 12-åring med sangen «Trenger deg», men tok raskt steget fra barnestjerne til å fengsle også eldre aldersgrupper med sin karakteristiske vokal og egenkomponerte musikk. Hun har laget popperlene «Tidsfrist»«Fasitsvar» og «Plan B» og i februar ga hun ut sitt debutalbum Mellom oss. Nå kommer Sval med sin første singel på engelsk, og med "Trustless" bevarer hun sitt særpreg som låtskriver og artist i ny språkdrakt.

Den 26. oktober fyller Sval 18 år og hun har valgt dette som datoen hun vil dele «Trustless» med verden. Låten er produsert av Dag Holtan-Hartwig og Halvor Folstad.

Hvis du vil høre henne live, spiller hun på Parkteateret i Oslo 29. oktober. Klokken 18 for dere under 18 år, klokken 21 for dere over 18 år.

I forbindelse med utgivelsen av «Trustless» har Sval signert med Drabant Music / Aiko Music.

// Følg Sval på FacebookInstagram og Twitter for oppdateringer //

Drabant Music er et nyoppstartet plateselskap som jobber med CC Cowboys, Raga Rockers, deLillos, The Dogs, Tommy Tokyo, Natasja Holmboe, Zuma, Narum og Waaktaar & Zoe.