Eie Eiendomsmegling

«Gullmegler 2014» er kåret

Pressemelding   •   mai 09, 2014 13:07 CEST

Under en gallamiddag på landsmøtet til Norges Eiendomsmeglerforbund i Ålesund torsdag 8. mai, ble årets gullmeglere kåret.

Det ble delt ut «gullmegler» i klassene: beste boligprospekt, beste boligannonse, beste prosjektprofilering, beste egenprofilering av eiendomsmeglingsforetak og åpen klasse.

Vinner av «Gullmegler 2014»:

Beste boligprospekt

Boa Eiendomsmegling Nordstrand, Oslo ved megler MNEF Tommy Friestad (for prospekt på leilighet i Schultz gate 12, Oslo)

Beste boligannonse:

Eie eiendomsmegling Ullern, Oslo ved eiendomsmegler MNEF Chris Robin Nordby (for annonse på leilighet i Sverdrups gate 8 B, Oslo)

Beste prosjektprofilering:

Sem & Johnsen Eiendomsmegling, avd. Majorstuen, Oslo ved eiendomsmegler MNEF Jon Ugland (for prosjektet Parkveien 64, Oslo)

Beste egenprofilering av eiendomsmeglingsforetak:

Eie eiendomsmegling, Oslo ved administrerende direktør/Megler MNEF Hedda K. Ulvness (for Facebook-konkurransen EieSolgt.no)

Åpen klasse:

Eiendomsmegler Krogsveen AS, Fornebu ved salgsdirektør/Eiendomsmegler MNEF Karsten Onsrud (for Krogsveens budapp)

(Pressemelding lagt ut av Norges Eiendomsmeglerforbund)

Om Eie Eiendomsmegling

Eie er skikkelig eiendomsmegling. Vi er verdiskapende, kompetente, engasjerte, tilgjenglige og innovative. Vi er stolte av våre verdier og de er sentrale for gode prestasjoner. Vi er Norges største privateide, uavhengig meglerkjede og strekker oss langt for å få fornøyde kunder. Du finner oss fra sør til nord i landet.