Compass Fairs AS

«Rottejegerne» kommer på boligmessen

Pressemelding   •   nov 09, 2013 10:24 CET

Rottejegerne fra TV-programmet på TV Zebra kommer på boligmessen i Tønsberg 15. – 17. november, på Messeområdet. Kom og snakk med Norges fremste skadedyreksperter – de svarer på spørsmål om rotter, mus, maur og andre ulumskheter.

Kom for tips, råd og messekupp!

- Denne vinteren er oppussing 7 av 10 nordmenns fritidssyssel, forteller prosjektleder Hans Christian Olsen fra arrangøren Compass Fairs AS. – Noen pusser opp for egen del, andre frisker opp for å maksimere verdien før videre salg. Uansett, folk i oppussingsmodus kan ha behov for råd og vink fra dyktige fagfolk, og det finner du på boligmessen vår, sier Hans Christian.

Han oppfordrer alle til å besøke boligmessen i Messeområdet for tips, råd og gode messekupp innen alt fra hus, hytte, kjøkken og hvitevarer, byggevarer, fargehandel, garderobeløsninger, eiendomsmegling, vedlikeholdsfrie sprosser, skodder og rekkverk, solskjerming, energieffektive varmepumper, hagemaskiner, vinduer, vinterhage, bank, strøm, forsikring, VVS etc.

Vinn en 55’’ SMART LED-TV eller et IEC-hus
Vi trekker ut den 20. delfinalisten i konkurransen «Jakten på boligdrømmen». De 20 finalistene samles i Oslo for «grand finale» 30. november 2013, hvor vinneren får et IEC-hus verdt kr. 1.000.000. Registrer deg som deltager på PC-ene synlig plassert i messeområdet. Konkurransen avsluttes kl. 15.00 på søndag, og kl. 16.00 blir finalisten trukket og får overlevert et synlig bevis på sin deltagelse.

På fredag kl. 19 trekker vi ut en vinner av en Samsung SMART LED 55’’ TV.

Åpningstider: Fredag kl. 14 – 20 / lørdag kl. 10 – 18 / søndag kl. 11 – 18

Messekontakt/prosjektleder:
Hans Christian Olsen

Tlf. 906 28 662/e-post: hans.christian@boligmesse.no

Pressen oppfordres til å komme på messen.

Siden 1997 har Compass Fairs AS arrangert sin egen “Gjør Din Bolig Bedre”-messe. ”Gjør Din Bolig Bedre” er landsdekkende med 20 årlige boligmesser fra Tromsø i nord til Kristiansand i sør. I tillegg arrangeres messen 12 ulike steder i Sverige, flere steder i Danmark og i nordre deler av Tyskland.

Gjennom våre egne messer har vi tilegnet oss en unik kompetanse knyttet til planlegging, bygging og gjennomføring av messer. Dette har medført økt interesse også fra arrangører av andre messer og andre arrangement, og i 2012 var vi teknisk arrangør for i overkant av 60 messer rundt om i Skandinavia.  I 2013 har vi blant annet arrangert Reiselivsmessen og Sjøen for Alle.

Compass Fairs er totalleverandør innen messearrangement og leverer alt av utstyr.