Synlighet AS

Synlighet blir større - og klokere

Pressemelding   •   aug 13, 2012 15:00 CEST

10 nye medarbeidere har begynt i Synlighet i løpet av sommeren. Nå teller selskapet 29 ansatte. En slik satsing er bare mulig fordi kundene våre øker etterspørselen kraftig etter våre tjenester, og fordi vi har lykkes i å hente inn svært dyktige medarbeidere, forteller adm. dir. Torbjørn Hansen.

Google annonsering blir stadig viktigere for våre kunder. I øyeblikket håndterer Synlighet Google-annonser for rundt 100 millioner kroner årlig. Kravene til analyse, kreativitet og grundig oppfølging for Google kampanjer øker. Synlighet står svært godt rustet her med flere erfarne prosjektledere og mange medarbeidere som i år har blitt Google Adwords sertifisert.

Som et godt performance marketing byrå ønsker Synlighet å øke tilbudet til kundene. I samarbeid med søsterselskapet Screentek har vi nå på plass solid kompetanse på utvikling av nettsider, kampanjesider og mobilsider. Vi skal være en god hjelper for våre kunder når onlinebruken nå vris fra nett til mobil.

Tidligere markedsdirektør i Aftenposten og Eniro, Espen Grimmert er hentet til Synlighet som leder for alle prosjektledere i Bergen. Med Espen får vi inn suveren kommersiell kreativitet som mange av kundene våre vil ha stor nytte av. Espen er også en god formidler, det siste året har han via Klokere.no holdt over 100 foredrag om smart nettmarkedsføring, sosiale medier og søkemotormarkedsføring. Denne kunnskapen blir nå tilgjengelig for Synlighets kunder. Synlighet vil tilby både åpne og bedriftsinterne kurs med Espen Grimmert

Synlighets nye medarbeidere

Espen Grimmert Seniorkonsulent og teamleder, Bergen. Mer enn 15 års erfaring med nettmarkedsføring, blant annet som markedsdirektør i Eniro og Aftenposten. Forfatter av boken 100 tips – slik får du gratis trafikk fra søkemotorene.

Hauk Landsverk Account Director, Oslo. Omfattende erfaring med nett og mobil utvikling og markedsføring. Har blant annet bakgrunn som både CTO og Country manager i Aspiro.

Annette Pemmer Administrasjonssjef, Bergen. Kommer fra stillingen som Banksjef Personal Banking i Fokus bank. Tidligere leder for fondshandel/forsikring i Skandiabanken og markedssjef i Skandia Fondsforvaltning.

Linn Andersen Account Manager, Oslo . Kommer fra stilling som Sales Manager hos Meltwater Buzz. Erfaring fra PR og salg. Jobbet i Silicon Valley som Sales Manager/rådgiver med hovedfokus på sosiale medier.

Petra Adolfson Prosjektmedarbeider, Oslo. Bachelor i markedsføring og salgsledelse fra markedshøyskolen Campus Christiania. Salgserfaring fra flere bransjer.

Alexander Tøgard Prosjektmedarbeider, Oslo Nyutdannet fra NTNU med Bachelor i humanistiske fag, medievitenskap og pedagogikk. Erfaring som journalist.

Victoria Nydegger Schrøder Prosjektmedarbeider, Bergen. Språkmektig siviløkonom med internasjonal erfaring. Spesialisert i markedsføring og kommunikasjon.

Eirik Bø Bakke Prosjektmedarbeider, Bergen. Siviløkonom fra NHH. Erfaring som deskmedarbeider og vikarierende vaktsjef på sportsdesken hos TV 2 Sumo. Bachelorgrad i retorikk med spesialisering i medievitenskap fra Universitetet i Bergen.

Cato Ulvund Prosjektmedarbeider, Bergen. Kommer fra Facebook hvor han jobbet med rapportering og data-analyse. Har tidligere arbeidet i tekniske stillinger hos eBay og IBM.

Christian Meinhold, Utvikler, Bergen. Har tidligere arbeidet som utvikler hos Kongsberg Drilling Management Solutions. Tar også programmeringsoppdrag for Synlighets søsterselskap Screentek.