Tele2 Norge

Tele2 lanserer iPhone 4 i Norge 14. juni

Pressemelding   •   jun 14, 2011 09:48 CEST

Tele2 lanserer iPhone 4 i Norge 14.juni, med et bredt spekter av skreddersydde prisplaner for iPhone-kunder.

iPhone 4 er den mest innovative telefonen i verden, med Apples Retina skjerm som gir den høyeste oppløsningen noensinne i en telefon. Sylskarp tekst, bilde og video samt FaceTime, gjør for alvor videotelefoni til virkelighet. iPhone 4 er støttet av Apples A4 chip og har en rekke funksjonaliteter, som kamera med 5 megapiksler og LED blits, HD videoopptak og et unikt design av glass og rustfritt stål. iPhone 4 kommer med iOS 4, verdens mest avanserte mobile operativsystem. Den revolusjonerende App Store gir tilgang til mer enn 425 000 applikasjoner, blant annet iMovie-applikasjonen som er spesialbygd kun for iPhone 4.

− Vi er svært glade for å lansere iPhone 4 i Norge til en attraktiv pris og med fleksible prisplaner, sier Haakon Dyrnes, administrerende direktør i Tele2.  – Våre kunder vil få glede av en fantastsik mobilsurfeopplevelse og mye funksjonalitet med i iPhone 4, sier han.

Du kan kjøpe alle iPhone-modellene på tele.no, Tele2s kundeservice (02000) eller hos nærmeste forhandler.

For pris og tilgjengelighet, eller for å registrere din interesse, vennligst besøk: tele2.no/iphone

For mer informasjon om iPhone 4 kan du besøke: www.apple.com/iphone

For mer informasjon, kontakt:
Christian Sæterhaug, salgs- og markedsdirektør i Tele2
Mobil: +47 413 19 124, E-post: christian.saterhaug@tele2.com

Om Tele2
Tele2 er en av Europas ledende alternative telekomoperatører. Vårt oppdrag er å levere rimelig og enkel kommunikasjon til alle, alltid. Tele2 har som mål å alltid tilby markedets beste priser. Vi har 30 millioner kunder i 11 land. Tele2 tilbyr mobil, fast bredbånd og telefoni, data nettverkstjenester, kabel-TV og innholdstjenester. Helt siden svensken Jan Stenbeck grunnla selskapet i 1993 har Tele2 vært en sterk utfordrer til tidligere statlige monopolselskaper og andre etablerte selskaper. Tele2 har vært notert på OMX Nordic Exchange siden 1996. I 2010 omsatte Tele2 AB for SEK 40 milliarder og hadde et driftsresultat (EBITDA) på SEK 10,3 milliarder. Tele2 Norge AS omsatte i 2010 for NOK 2,6 milliarder. Tele2 har sin styrke i å være er et kundedrevet selskap - vi tilbyr enkle, smidige teleløsninger for mobilbrukere over hele landet, og holder lave priser fordi vi også i vår drift har høyt fokus på lave kostnader og enkel administrasjon .