Drabant Music

The Modern Times gir ut debutsingel

Pressemelding   •   okt 07, 2016 11:30 CEST

Tromsøbandet The Modern Times leverer energisk og catchy rock med klare inspirasjoner fra band som Pixies, Television og The Strokes. I dag slipper de første singel fra det kommende debutalbumet. Sjekk ut «Keyholes And Birds» her!

Bandet er kjent for sine forrykende liveshow og har spilt på store festivaler som Buktafestivalen, Norwegian Wood og Spydeberg Rock. Barndomskompisene har spilt sammen i fem år og har tidligere gitt ut albumet «People With Faces» under bandnavnet Red Headed Sluts. Albumet ble kåret til det tiende beste rockealbumet i Tromsøs historie av Buktafestivalen.

Debutalbumet kommer 27. januar 2017 og har fått navnet This is The Modern Times. På nyåret kan du se gutta live blant annet under Trondheim Calling og by:Larm.

I kveld skal gutta feire singelslipp ved å spille konsert på Krøsset i Oslo sammen med svenske Västerbron. Mer info om det finner du her!

// Følg The Modern Times på Facebook, Instagram og Twitter for oppdateringer. //

Drabant Music er et nyoppstartet plateselskap som jobber med CC Cowboys, Raga Rockers, deLillos, The Dogs, Tommy Tokyo, Natasja Holmboe, Zuma, Narum og Waaktaar & Zoe.