Compass Fairs AS

Tid for oppussing? Boligmessen kommer!

Pressemelding   •   nov 01, 2013 08:56 CET

Når nærmere 90 utstillere fra boligbransjen inntar Drammenshallen i helgen 08. – 10. november, blir hallen omgjort til en stor markedsplass med boligrelaterte produkter og tjenester på rekke og rad. Kom for tips, råd og messekupp!

Nytt hus eller friske opp det du har?
- Dette er boligmessen for de som går med byggeplaner i vinter. Vi kan friste med et godt utvalg av husleverandører. Trenger du tips om ventilasjon, eller skal du fornye kjøkkenet og friske opp annet til huset, kom til oss for tilbud og tips, sier prosjektleder Jon Egil Kraggerud fra arrangøren Compass Fairs AS. – Vi har også en rekke andre bransjer representert: byggevarer, marmorpuss, møbler, garasjeport, interiør, kjøkkeninnredning- og fornying, takfornyer, fundamentering, Hi-Fi, garderobe, strøm, forsikring, fordelsklubber, varmepumpe, isolering, alarm, takstmann, eiendomsmegling, bank, peis og ovn, senger, grillhytter - litt av hvert for de som bygger og bor.

Klar for vinterens fyringssesong?
Den lange mørketiden er i gang, og med det også fyringssesongen. For de som har planer om å bytte ut ovnen sin, anbefaler vi et besøk på Villasol sin stand. De vil under messen presentere flotte, danske designovner fra Hvam.

Demonstrasjon av marmor og sementpuss
Dekorhuset AS demonstrerer hvordan man påfører marmorpuss og sementdesign-produkter på overflater for å få den rustikke looken som har blitt så populær i både privat hjem og i næringsbygg.
- Kom og la deg inspirere – kanskje du får idéer til å fornye eller skape et nytt uttrykk på både gulv, bad eller nye møbler? sier Kraggerud.

Vinn et IEC-hus eller en SMART LED-TV 55’’
På fredag arrangeres konkurranse med en lekker SMART LED-TV 55’’ som premie. I hele helgen fram til kl. 15.00 på søndag pågår konkurranse om delfinale i "Jakten på boligdrømmen", og premien er et IEC-hus verdt 1 million kroner. Finalen arrangeres i Oslo allerede i november – og det er den 19. delfinalisten som trekkes i Drammen.

Åpningstider: Fredag kl. 14 – 20 / lørdag kl. 10 – 18 / søndag kl. 11 – 18

Messekontakt/prosjektleder: Jon Egil Kaggerud
Tlf. 906 23 305/e-post: jon@boligmesse.no

Pressen oppfordres til å komme på messen.

Siden 1997 har Compass Fairs AS arrangert sin egen “Gjør Din Bolig Bedre”-messe. ”Gjør Din Bolig Bedre” er landsdekkende med 20 årlige boligmesser fra Tromsø i nord til Kristiansand i sør. I tillegg arrangeres messen 12 ulike steder i Sverige, flere steder i Danmark og i nordre deler av Tyskland.

Gjennom våre egne messer har vi tilegnet oss en unik kompetanse knyttet til planlegging, bygging og gjennomføring av messer. Dette har medført økt interesse også fra arrangører av andre messer og andre arrangement, og i 2012 var vi teknisk arrangør for i overkant av 60 messer rundt om i Skandinavia.  I 2013 har vi blant annet arrangert Reiselivsmessen og Sjøen for Alle.

Compass Fairs er totalleverandør innen messearrangement og leverer alt av utstyr.