Nyhetstips

Top Gear Live til Norge i 2011

Pressemelding   •   okt 12, 2010 09:41 CEST

Verdens mest sette bilprogram, BBCs Top Gear, inntar hovedstaden i mars 2011 med sitt show Top Gear Live.

Forrige uke markerte Jeremy Clarkson, en av verdens mest kjente motorjournaliser, starten på Top Gear Live World Tour. Annonseringen skjedde i kjent Top Gear-stil i spektakulære omgivelser, denne gangen ombord i et Boeing 747-fly. Oslo er én av syv destinasjoner for turneen.

– Bilshow pleide å innebære menn som sto ute i pøsende regnvær og så på at biler kjørte rundt i ring. Top Gear Live vil vise Norge at det er mulig å lage et skikkelig spektakulært og fartsfylt bilshow for alle. Vi har virkelig skjøvet grensen på slike motoroppvisninger med våre liveshow, sier Clarkson. Vi skal få fart på Oslo, avslutter Clarkson.

Verdensturneen starter med MPH Prestige & Performance Motor Show i London 4. november. Turen går dermed videre til Birmingham, Dublin, Brisbane, Melbourne og Johannesburg i Sør-Afrika, før det hele toppes i Norge 24. til 27. mars.

Top Gear består av Clarkson, James May og Richard Hammond.

FOR HELE PRESSEMELDINGEN, SE VEDLEGG (ENGELSK)

For mer informasjon, kontakt
Fascal Hukker, Top Gear Live