Transcendent Group

​Transcendent Group på 545. plass på Inc. 5000 Europe

Pressemelding   •   mar 02, 2018 12:08 CET

Transcendent Group Norge As på 545. plass på 2018. Inc. 5000 Europe listen! Inc. 5000 Europe er en rangering av de raskeste voksende private selskaper i Europa, basert på en treårig omsetningsvekst.

I tillegg til Inc. 5000 Europe listen 2018 klatret Transcendent Group Norge også inn på den norske gasellelisten for 2017, der de kom på 14. plass i Oslo og 55. plass nasjonalt.

” Disse rangeringer er flotte bekreftelser på at vi gjør de rette tingene og at vi har en god og balansert forretningsmodell. Det er takket være våre engasjerte og dyktige medarbeidere, samt trofaste kunder at vi har kommet på de eksklusive listene, og på en god plass også”, sier Lars Reidar Vold-Andersen, Adm. Direktør Transcendent Group Norge AS.

Hos Transcendent Group møter du erfarne konsulenter innen Governance, Risk and Compliance. Våre tjenester skaper trygghet og muligheter for organisasjoner i en rekke bransjer.

Transcendent Group har blitt kåret til "Great Place to Work"