BM Maskin

​Trenger du entreprenør? BM Maskin utvider satsingsområdene!

Pressemelding   •   jun 24, 2019 07:00 CEST

Erfaring, kompetanse og referanser står sterkt hos BM Maskin som nå utvider satsingen sin. Men først og fremst er det en jordnær gruppe som står på for å levere gode jobber og service. En liten organisasjon gjør veien kort når oppdrag skal diskuteres og følges opp.

– Vi er en gjeng jordnære folk fra landsbygda som er genuint interessert i det vi driver med. Vår eldstemann er 62 år med over 40 år i bransjen. Samtidig har vi papirer, maskinpark, utstyr og kompetanse på det meste. Det gjør oss godt rustet til å tilpasse oss de jobbene vi skal utføre, sier styreleder Anders Brøtherfallet-Myrvold i BM Maskin.

Selskapets satsingsområde er mot kunder som ønsker løsninger innen industribygg, mindre veibygg/skogsbilveg, veistabilisering, nydyrking, bakkeplanering, landbruksdrenering og lignende områder. Tidligere har de drevet mye tradisjonell entreprenør med eiendom og bolig. Velutførte oppdrag og jungeltelegrafen har gjort at selskapet stadig har fått nye jobber. Som et mindre selskap er BM Maskin fleksible i møte med kunden.

– Det viktigste for oss er å levere fra oss et godt stykke arbeid som vi kan være stolte av og stole på at kunden blir fornøyd med. Det er noe vi strever etter daglig. Dette er jo en del av levebrødet vårt, sier Anders Brøtherfallet-Myrvold i BM Maskin.

BM Maskin har drevet som tradisjonell entreprenør i mange år, også før AS-et ble stiftet i 2005. De har jobbet bredt med infrastruktur, maskinutleie, bygg, vei, avløp og eiendom – men jobber også med kunder innen industri, landbruk, drenering og bakkeplannering. På referanselisten står selskaper som JM, Skanska, Mesta, Block Watne, Oslo kommune og Statens vegvesen for å nevne noen.

BM Maskin as ble startet i 2005 som as, men har lang erfaring innen anlegg/landbruk og verksteddrift før stiftelsen av AS et.

Vi har lang erfaring og god kompetanse innen for flere fagområder, med flere fagbrev og kompetansebevis innen for de relaterte fag vi bedriver.

Sentralgodkjenning i kl. 2, bergsprenger og bergsprengningsleder, ADK og ADR . Eget topp moderne verksted og vaskehall, ny moderne maskinpark

Bedriften har sin satsningsområde innenfor tradisjonelt anleggsarbeid, maskinutleie, veistabilisering