Tylø AS

Tylø landserer en helt ny serie Infrakabinetter som bygger på helt ny teknikk.

Pressemelding   •   apr 08, 2013 09:03 CEST

Alle infrarøde systemer leverer elektromagnetisk stråling og elektriske felt i en noen grad. Selv med lave standardnivåer vet man ikke sikkert hvilken effekt langvarig eksponering egentligen har. Teknikken i Pure Infra er utviklet slik at du kan slippe å uroe deg for unødvendig eksponering. For eksempel er det elektriske feltet i Pure Infra mindre en det du utsetts for når du sitter framfor en dataskjerm eller snakker i mobiltelefonen.

For om nu hensikten er å rense kroppen, hvorfor utsette seg for unødig stråling i det hele tatt?

Varme og vann er grunnlaget for alt liv - det samme gjelder for virksomheten hos oss på Tylø. Vi har siden begynnelsen av 1950-tallet utviklet, produsert og markedsført kvalitetsprodukter som fremmer avkobling, nytelse og ekte badeglede.
For at vi alltid skal være helt sikre på å kunne levere et kvalitetsprodukt som kundene våre setter pris på, produserer vi både detaljene og setter sammen helheten under vårt eget tak. Et Tylø-produkt er med andre ord et sikkert valg når du vil nyte varme eller vann fullt ut, eller en kombinasjon av begge deler.Tylø Professional er en ny divisjon som spesialiserer seg på det voksende proffmarkedet