Skintech

Ulthera workshop

Pressemelding   •   nov 01, 2013 10:21 CET

Vi har igjen gleden av å invitere til workshop med Ulthera. Flere og flere velger å tilby denne behandlingen i sin klinikk og det er ikke uten grunn.

Ulthera er det eneste systemet på markedet som er FDA godkjent for ansiktsløft uten kirurgi. Ulthera benytter mikrofokusert Ultralyd som rekker dypere enn Radiofrekvens - med Ulthera behandler du helt ned på SMAS. De aller fleste pasientene får et fantastisk resultat etter en behandling, som tar en og en halv times tid.

Flere av våre kunder vegret seg for å kjøpe Ulthera fordi de hadde hørt at en behandling er så smertefull at det er uutholdlig for pasienten - dette er ikke tilfelle. En Ultherabehandling er ikke behaglig, men alle gjennomfører behandlingen uten problemer.

Workshopen avholdes i våre lokaler i Grini Næringspark 1 på Østerås.
Tirsdag 29. oktober mellom kl. 11.00 og 17.00
Det blir teori og pasientbehandling.

Velkommen til en lærerik dag med store muligheter for deg og din klinikk!
Hilsen Skintech teamet!

Skintech AS er et ungt og dynamisk selskap som driver import og videresalg av medisinsk-kosmetiske systemer som mikrofokusert ultralyd, lasere, IPL og radiofrekvens. Vi fører også tre medisinsk-kosmetiske krem og peeling serier, DermaCeutic, Mene & Moy og Caviar of Switzerland, samt Canfield fotodokumentasjonssystemer med mulighet for analyse og simulering av behandlingsresultater.