ebookers

Unik funksjon viser de billigste helgeturene

Pressemelding   •   okt 04, 2010 10:30 CEST

Ebookers populære konsept Best Price utvides nå med enda en unik funksjon, Weekendkartet. Weekendkartet viser med et tydelig kart hvor og når du kan få de billigste helgeturene med fly og hotell ut i fra dine egne ønsker om avreisested, pris og flytid.

- Vi er de eneste som kan tilby denne typen reiseplanlegging. Søkefunksjonen for reiser er som regel oppbygd ut i fra den antagelsen at den reisende alltid vet reisemål og dato for reisen allerede fra begynnelsen, noe som ikke gjenspeiler virkeligheten, sier Pelle Svensson, markedssjef ebookers.

Weekendkartet ble betatestet før lanseringen på Twitter og Facebook.

- Vi har på denne måten ikke bare hatt mulighet til å justere funksjonaliteten, men vi har også sett svart på hvitt at den reisende virkelig setter pris på Weekendkartet og de andre funksjonene i Best Price ettersom kritikken nesten utelukkende har vært positiv eller uttrykt et ønske om at vi utvikler funksjonen videre, fortsetter Pelle Svensson.

Ebookers kommer i tiden fremover til å utvikle nye funksjoner og forbedre de verktøy som finnes i dag. De oppfordrer derfor alle om å komme med sine synspunkter og ønskemål.

Besøk Weekendkartet: http://reiser.ebookers.no/weekendkartet/
Post synspunkter og ønsker på Facebook: klikk her og Twitter klikk her.

For mer informasjon ber vi deg kontakte:
Pelle Svensson, Head of Marketing, Nordics & Benelux
+46 708-12 04 80
+46 8-555 122 07
pelle.svensson@ebookers.com

ebookers Scandinavia AB består av ebookers.no, mrjet.se og mrjet.dk og er et av Skandinavias ledende nettreisebyråer med et stort tilbud av flybilletter, leiebiler, hoteller og pakkereiser. ebookers Scandinavia er en del av ebookers, med virksomhet i 13 europeiske land. ebookers inngår i den globale reiseaktøren Orbitz Worldwide (NYSE: OWW).