ComAround Norway AS

Unit4 Agresso og ComAround starter samarbeide

Pressemelding   •   feb 17, 2010 10:05 CET

Unit4 Agresso og ComAround har innledet et samarbeide der ComAround og Agresso sammen kommer til å forsterke og utvikle Unit4 Agressos eksisterende kundesupport.

Samarbeidet innebærer at Unit4 Agresso fra og med uke 6 tillbyr sine eksisterende kunder ComArounds supporttjeneste ComAround Self Service Enterprise™ for å hjelpe med spørsmål angående Unit4 Agresso sine systemer. Løsningen gir Agressos kunder tilgang til en webbasert selvbetjeningsløsning via Agressos websider. Slutbrukerne får tilgang til en smart supporttjeneste som er tilgjengelig døgnet rundt hele året. Supporttjenesten kommer til å inneholde supportmateriale i både tekst og videoformat.

-For oss på ComAround ser vi på samarbeidet som en spennende utfordring å være med på å levere mengder med smarte lettilgjengelige guider i video og tekstformattil Agresso sine kunder. Vi synes desuten at det er kult å få koble sammen våre supporttjenester med et ledende virksomhetssystem som Unit4 Agresso.

- Allerede i dag så har vi mange felles kunder der vi ser ytterligere muligheter til å tilby en meget bra webbasert supportløsning forteller Björn Björkman, Partneransvarlig hos ComAround.

ComAround er ledene innen kundesupport via selvbetjening. ComAround utvikler og selge rwebbaserte selvbetjeningsløsninger for ekstern- og internsupport. Tjenestene finnes i dag på 10 språk og annvendes i mer enn 100 land.

Agresso AB begynte sin virksomhet i sverige i 1995 og har siden utviklet seg til å bli en ledende leverandør av virksomhetssystemer for mellomstore og store foretak og organisasjoner innen privat og offentlig sektor. Agressol Ab har i dag 430 medarbeidere. (Kilde: www.agresso.se )

Ta gjerne kontakt for mere informasjon:

Björn Björkman, ComAround
Business Developer
E-post: bjornb@comaround.se
Telefon: +46 (0)8 580 886 41

Om oss

ComAround er markedsledende på tjenester for nettbasert selvbetjening. I mer enn tjue år har vi utviklet smarte tjenester som gjør at alle som sitter foran dataskjermen raskt og enkelt kan løse sine problemer online. Bedrifter i over 130 land reduserer supportkostnadene og yter bedre service ved at de døgnet rundt, hele året, bruker ComAround Self Service™. Blant våre kunder finner vi bedrifter som SIDA, Ericsson, Sandvik, Statoil, SEB, Skandia, IKEA samt et hundretall mindre bedrifter.