Lekmer

Vårnytt! Barneklær fra Nova Star og Geggamoja. LEGO-ukene fortsetter på Lekmer.no!

Pressemelding   •   mar 07, 2012 12:00 CET

Det er vår i luften og LEGO-feberen med LEGO Friends i spissen fortsetter på Lekmer.no. Mengder av vårnyheter fra Nova Star og Geggamoja sprer seg i hyllene og du får de deiligste kjøreposene med opp til 37% rabatt. Blitt flere i familien? Lad opp med Baby Dans startsett – akkurat nå sparer du 900 kr. Her er ukens beste dealer på Lekmer.no.

Ukens kupp
Store lerret fra Dadadoo med de lekreste motivene, akkurat nå 79 kr – opp til 82% rabatt! Førstemann til mølla – kjøp bilder fra Dadadoo!

Vinn LEGO Friends – vi deler ut 10 byggesett!
Nå har du sjansen til å vinne nyheter fra LEGO Friends på Lekmers Facebook-side. Vi deler ut 10 ulike byggesett til en verdi av 1900 kr. Svar på spørsmålet og fortell hvorfor akkurat du skal vinne! Vinn produkter fra LEGO Friends!

Gjør de beste kuppene blant våre salgsvarer!
Hold alltid et øye med Lekmers salgssider. Mengder av produkter til fantastiske priser. Helt plutselig dukker akkurat din favoritt opp til en makeløs pris. Gå til Lekmers salgssider

Alt til barneselskapet!
På våre selskapssider har vi samlet hatter, ballonger, servietter, papptallerkener, godteriposer, serpentiner og alt annet som behøves når det er tid for fest. Gå til Lekmers selskapssider

Spør vår kundeservice
Vi er her for deg! Lekmers kundeservice er bare et klikk unna når du har spørsmål om våre produkter eller din ordre. Vi svarer på e-post innen 24 timer på hverdager.

Om Lekmer.no – leketøysbutikken på nettet

Lekmer.no er leketøysbutikken på nettet. Lekmer verdsetter høy tilgjengelighet, raske leveranser, god service og trygge, sikre, populære leker, barneklær, barneromsinnredning, barn- og babyartikler til rett pris.

Lekmer ble grunnlagt i januar 2006 og inngår i CDON Group. Lekmer har sitt sete i Stockholm, Sverige.

Om CDON Group – Nordens ledende e-handelshus
CDON Group er en ledende e-handelskonsern med noen av Nordens mest velkjente varemerker. Siden starten 1999 har CDON Group skapet framgangsrike virksomheter innen segmenten underholdning, mote og sport/helse. Idag driver CDON Group e-handelsbutikker med to millioner kunder i fem land. Vår portefølje består av underholdningsbutikken Cdon.com, bokhandelen Bookplus.fi, leketøysbutikken Lekmer.com, motebutikken Nelly.com, Tretti.no - vitevarer og husholdningsapparater på nettet, sport- og næringsbutikken Gymgrossisten.com samt helse- og fitnessbutikken Bodystore.com.

CDON Group inngår i Modern Times Group AB, notert på Nasdaq OMX Stockholms Large Cap-liste under MTG A og MTG B.

E-handelsplassene
CDON.COM