Conductive

Varemerkeforum 2013, 27-28 november Oslo

Pressemelding   •   aug 13, 2013 09:23 CEST

Strategisk lederrekruttering & talentutvikling – bli en arbeidsgiver som vinner

Hvor godt lykkes din kommune med å tiltrekke seg, utvikle og motivere ledere? Får lederne i din kommune den oppmerksomheten de trenger for å opprettholde motivasjonen? Konkurransen om ledere og talenter blir stadig tøffere, og man må slåss om kompetansen med både private og
offentlige arbeidsgivere. På denne konferansen får du lære strategier for et vellykket arbeid med kommunens varemerke, og hvordan du kan gjøre kommunen til en mer attraktiv arbeidsplass.

Bli flinkere til å imøtekomme fremtidige personalbehov gjennom en mer treffsikker prognostisering og strategisk utforming av en rekrutteringsplan som sikrer rett kompetanse til rett tid. Kom og hør
om andre kommuners og fylkeskommuners vellykkede strategier, samtidig som du får praktiske verktøy som kan hjelpe dere å lykkes med å rekruttere og utvikle ledere.

Hvordan gjør andre kommuner og fylkeskommuner?

· Konkrete eksempler på hvordan man markedsfører kommunen som en mer attraktiv arbeidsgiver
· Kritiske faktorer for å identifisere og rekruttere morgendagens offentlige ledere
· Verktøy for å maksimere prestasjonen i din virksomhet gjennom strategisk prestasjonsheving

Denne konferansen er årets nasjonale arena for deg som arbeider med rekruttering og utvikling i kommune og fylkeskommune. Våre praktiske caser er relevante for personalansvarliges skiftende arbeid og gir deg verktøy til å håndtere den komplekse rollen som personalansvarlig på en mer
fremgangsrik måte. I løpet av to dager får du anledning til å spisse kunnskapene dine for å maksimalisere personalavdelingens ytelser.

Gå ikke glipp av denne muligheten til å nettverke med personalsjefer og rådgivere fra hele landet.
Velkommen til konferanse!

Conductive er Sveriges største konferansearrangøren og med over 150 konferanser hvert år vet vi hvordan man lager virkelig gode konferanser som tiltrekker rett deltakere. I vår siste kundetilfredshetsundersøkelse var 97,3% av våre deltakere fornøyd med våre konferanser. En virkelig unik rating i møterbransjen.