Norges Kampsportforbund

Verdensrekordforsøk i spikersuppa lørdag klokken 12

Pressemelding   •   sep 15, 2010 17:25 CEST

Flest knuste steinblokker med albuen – med et rått egg i hånden

Narve Læret fra Horten har fått godkjent imponerende 14 forskjellige Guinness World Records opp gjennom de siste årene. Nå går hans 16 år gamle sønn Christoffer Læret i sin fars fotspor!

Som liten ble Christoffer flere ganger mobbet og jult opp av eldre gutter på skolen. Disse episodene ble snudd om til noe positivt da Christoffer valgte å være med faren på karatetrening. Etter det har det gått slag i slag.

Som 14 åring hadde han allerede rukket å vinne 11 Norges junior cup-seire. I 2009 brakk han hånden under NM, men fortsatte likevel og vant gull! Se for øvrig vedlagte imponerende merittliste.

Du kan se han i aksjon under bokfestivalen i Spikersuppa lørdag kl 12.00

Du kan se han i aksjon under bokfestivalen i Spikersuppa lørdag kl 12.00!

Velkommen!

Norges Kampsportforbund (NKF) er det tiende største særforbundet under Norges idrettsforbund og olympiske og paralympiske komité (NIF). Forbundet er lokalisert på Ullevål stadion i Oslo. NKF organiserer over 20 kampidretter, hvorav karate, taekwondo, jujutsu og wushu er de fremste konkurranseidrettene.