Nyhetstips

Vi i Friends Agenturer gleder oss til nok en gang å presentere designvirksomhetene Aspegren og Vance Kitiras kolleksjoner.

Pressemelding   •   jan 05, 2010 16:36 CET

Aspegren-Denmark kommer med en fantastisk vårkolleksjon! Deres fargerike og spennende design på tekstiler, kort og figurer er blitt meget populært. Aspegren Denmark opstod i 2000 på basis af Charlotte Aspegrens virke og erfaring innen for design og håndverk. I samarbeide med en rekke kunstnere står hun for idé- og produktutvikling.
Blant deres dyktige samarbeidspartnere er den fynske kunstner Line Eskestad. Firmaet opererer med en forårs- og en etterårskolleksjon, med mange nyheter hver sesong.

Økologi, ansvarlighet og kvalitet - vi tror på, at man skal oppføre seg ordentligt
Aspegren Denmarks vareudbud produceres i Kina, India og Vietnam under forsvarlige arbeidsbetingelser. De er meget bevisste om deres ansvar og sikrer seg, at deres varesortiment produceres under ordentlige forhold. De setter det humanistiske aspekt i produktionen høyt og står for kvalitet hele vejen igennom.
Stand C03-20

Vance Kitira. Flotte lys, servicer og brugsting i nydelige farger og design. Stor økovennlig kolleksjon.
Den Tailandske tømmerhuggeren Vance Kitira er verden over kjent for sine vakre lyskolleksjoner. Han er meget opptatt av å ta vare på jorden og har en stor kjærlighet til naturen. Han har derfor et stort sortiment av økovennlige produkter.

”Timber Candles” som består av lys i et bredt spekter av størrelser og farger, er en av hans mest populære produkter. Disse lysene ser utrolig vakre ut, da de har en fantastisk struktur pga. at de er støpt i bambus rør. De er også håndbundet med dekorasjonsbånd av bambus og palmeblad.

De er laget av Premium Grade parafin ( den avgir ikke gasser med sink, og er den reneste og sunneste parafinen som finnes på markedet. Så ren at den også brukes i matvareindustrien). Lysene er gjennomfargede og har 100 % bommul i vekene. De er sot og dryppfrie. Fordi lysene er laget av de beste råvarer så har de en meget lang brendetid.

”Renewal Candles” er også en serie lys som er utrolig vakre og unike. Lysene er en del av Vance Kitiras økovennlige kolleksjon og har fått navnet Renewal fordi de er skapt av overskuddsvoks fra den populære ”Timber Candles” produksjonen.

Alle Renewal Candles er håndstøpt av Premium food parafin. Lysene håndrulles i palmevoks og blir til slutt håndskåret for å få sitt vakre trestubbelignende utseende.

I tillegg til mange flere lyskolleksjoner, samt håndlagde keramikk krukker med soyalys, innpakket i nydelige gaveesker, så tilbyr Vance Kitira også håndlagde serviser og andre gaveproduker.

Kontakt oss gjerne for å avtale et møte på messen. Du kan også gå inn på wwww.lubechliving.com og se hele kolleksjonen der. .
Stand C04-21.

Søk Søk