Viagame Norge

Viagame - Ny spilltjeneste på nett

Pressemelding   •   okt 22, 2012 09:42 CEST

I dag lanseres Viagame, en ny nordisk nedlastningstjeneste for dataspill. Viagame (http://www.viagame.no/) tilbyr mer enn tusen spill for direkte nedlastning fra Internett.

Med innhold fra kjente produsenter som EA og Ubisoft, vil Viagame blant annet tilby spill som Medal of Honor: WarfighterNeed for Speed Most Wantedog Assassin's Creed III.

Med Viagame får man tilgang til de beste spillene enkelt og raskt. Uansett om man ønsker de aller nyeste utgivelsene eller er ute etter et godt tilbud på et klassikerspill får man tilgang til innholdet umiddelbart, sier Amandine Durey, prosjektleder for Viagame.

For å feire lanseringen av tjenesten tilbyr Viagame eksklusive rabatter på de populære sportsspillene WRC: Fia World Rally Championship 2 og FIFA12.

Besøk Viagame på http://www.viagame.no/

For mer informasjon eller spørsmål knyttet til Viagame, vennligst kontakt:

Amandine Durey, Prosjektleder Viagame

+46 8 562 919 19

press@viagame.com

Pressemateriell på http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/viagame

Viagame (www.viagame.com) er en nordisk nedlastningstjeneste for dataspill. Viagame er en del av Modern Times Group (MTG), en internasjonal underholdnings-kringkastingsgruppe med virksomheter innen fri-tv, betal-tv, radio og innholdsproduksjon på fire kontinenter. MTGs Viasat Broadcasting driver fri-tv- og betal-tv-kanaler som er tilgjengelige på Viasats egne satellitt-tv-plattformer og tredjepartsnettverk, og selskapet distribuerer også tv-innhold via internett. MTG er også hovedaksjonær i CTC Media, Russlands ledende uavhengige tv-kringkaster. Modern Times Group er et selskap i vekst og er børsnotert på Nasdaq OMX Stockholm. Besøk www.mtg.se for mer informasjon.