Shortcut AS

Videosamtale med kunder i ny app for Nordea Private Banking

Pressemelding   •   nov 08, 2013 14:39 CET

Face-to-Face

Appen er kalt “Face-to-Face” og baserer seg på et 3djeparts bibliotek fra Israelske iPoint media som er integrert i løsningen. Samtalene streames via kraftige servere som sikrer god brukeropplevelse uten hakkete video. For å følge opp brukeropplevelsen har løsningen integrert tilbakemeldingsskjema og statistikk.

Forøvrig er appen holdt meget enkel for å holde fokus videosamtale funksjonaliteten. Et sett av informasjonsvideoer er derimot inkludert, og det er tenkt at nye videoer og invitasjoner til relevante seminarer skal formidlet gjennom appens meldingsløsnig som er basert på push notifications.

”−Vi syntes dette er en veldig spennende løsning for kundeservice, og setter stor pris på å ha blitt valgt som leverandør av en slik strategisk løsning for Nordea”, sier Kjell J. Isaksen, daglig leder i Shortcut.

Se egen pressemelding fra Nordea her: http://newsroom.nordea.com/no/2013/10/31/moter-kundene-ansikt-til-ansikt-pa-mobilen/

Shortcut utvikler særdeles brukervennlige apper til alle mobile plattformer. Siden 2008 har vi laget apper i verdensklasse for flere av Norges største selskaper, deriblant Hafslund, Ruter, Securitas, MatPrat, Posten, Statoil og Nordea. Vi har i løpet av 5 år vokst til 14 ansatte som alle brenner for godt interaksjonsdesign og smarte tekniske løsninger.