Viking Redningstjeneste AS

Viking stolt sponsor av NM i tennis!

Pressemelding  •  10-08-2012 10:30 CEST

NM i tennis går av stabelen 3. til 19. august, med Viking som en av hovedsamarbeidspartnerne. ”Vi fortsetter satsningen på idrett, og etter et vellykket VM på Ski i Holmenkollen i 2011 er vi nå stolt sponsor av NM i Tennis i Frognerparken”, sier Hans Petter Semmelmann, konsernsjef i Viking.

”Sponsorene er viktige bidragsytere for at vi kan gjennomføre et arrangement på dette nivået. Derfor er vi også opptatt av at sponsorene skal merke at de får merverdier tilbake. Tennismiljøet setter stor pris på engasjementet til bl.a. Viking”, sier Torger Bjørnstad, kommunikasjonsansvarlig i Norges Tennisforbund.

Viking er strålende fornøyd med eksponering gjennom arrangementet. ”Vi har flotte og svært synlige bannere på tennisbanen, samt god eksponering på nettsiden tennis.no. Samtidig blir det spennende å følge deltagere og deres resultater gjennom turneringen”, sier Hans Petter.
Idretten står i fokus. ”For oss er dette arrangementet en stor dugnad der det viktigste er at alle involverte blir fornøyd, at det sportslige nivået stimuleres og at idretten vises frem på en spennende måte”, sier Torger.

NM i tennis har mange deltagere og et stort antall publikummere og besøkende gjennom perioden. I løpet av de 17 dagene turneringene varer vil det bli spilt i underkant av 900 kamper i U-14, U-16, U-18 og senior, og arrangørene har tro på ca. 450 deltakere i 20 klasser.

Været er en utfordring. ”Vi har hatt noe regn, men det er håndtert godt. Nå melder meteorologene sol - og det er vi glade for”, avslutter Torger.

”Vi ønsker alle deltagere i NM lykke til!”, avslutter Hans Petter.

For mer informasjon om NM i tennis, se www.tennis.no

Viking er den største leverandøren av veihjelpstjenester i Norge og er også etablert i Sverige. Viking tilbyr bilberging av alle typer biler, og har samarbeidspartnere som gjør det mulig å hjelpe kunder i hele Europa. Viking har avtaler med de fleste forsikringsselskaper, bilmerker og en rekke utenlandske samarbeidspartnere. I tillegg til veihjelp utfører Viking tjenester innen medisinsk assistanse og betjener service/vakttelefoner på vegne av ulike samarbeidspartnere via vårt døgnbemannede kundesenter.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom