Ving Norge AS

Ving åpner et nytt voksenhotell på Mallorca

Pressemelding   •   okt 21, 2010 12:00 CEST

Ving opplever en sterk interesse for sitt voksen-konsept, Sunprime Resort & Spa. Vinteren 10/11 har vi en salgsøkning på 43.5 % sammenlignet med tall på våre Sunprime Resorts vinteren i fjor. Denne interessen har vi tatt seriøst, og i høst har vi bestemt oss for å åpne et femte hotell i hotellkjeden Sunprime Resorts. Denne gangen på Mallorca!

Sunprime Palma Beach Suites & Spa ligger nydelig til rett ved stranden med flott strandpromenade og utsikt over Middelhavet. Innen gangavstand ligger landsbyen Can Pastilla, som minner om gamle Mallorca, men som også har et moderne tilsnitt. Her ligger en fin båthavn og mange koselige restauranter, barer og butikker. For de shoppeglade som gjerne ønsker litt større utvalg og en smak av storbyliv, ligger Palma kun en 10-minutters biltur unna.

Det er tidligere hotell Brasilia i Playa de Palma som totalrenoveres og åpnes i april som vårt nye Sunprime Palma Beach Suites & SPA.

Jeg er veldig glad for å få enda et hotell i Sunprime-familien, og i tillegg på Mallorca som er en av mine personlige favoritter. Hotellet ligger rett på stranden i Playa de Palma, og blir et flott tilskudd for de som ønsker en rolig voksenferie, sier Vings administrerende direktør Christian Grønli.

Hotellet får 91 lyse rom med skandinavisk design. Du kan velge mellom rom eller suiter, hvorav flere med minikjøkken og vakker utsikt fra balkongen eller takterrassen.

Som på alle Sunprime Resort har du også tilgang til treningsstudio eller spa- og velværeavdeling. Hotellet tilbyr dessuten gruppetrening med instruktører, som er opplært hos SATS. I restaurant Prime Kitchen & Bar serveres både frokostbuffé, lunsj og middag med middelhavssmaker. Det finnes en liten nærbutikk, Prime Market, som har et lite utvalg av varer man kan trenge i ferien. Om du velger å reise med jobben, eller syklubben og trenger litt ekstra plass, kan du booke et velutrustet konferanserom for 23-30 deltagere. Trådløst internett i hele hotellområdet for bærbar pc og smartphones.

Ving kommer til å ha en golfvert på plass i løpet av våren og høsten da det finnes 4 golfbaner i nærområdet som Ving samarbeider med; Son Antem West, Son Antem East, Golf Part Puntiro og Maioris.

Sunprime Palma Beach Suites & Spa kan bookes på ving.no fra tirsdag 19.oktober.