Ving Norge AS

Ving åpner salget av neste sommer

Pressemelding   •   jun 18, 2015 09:42 CEST

I dag legger Norges største feriearrangør mer enn halvparten av neste sommers pakkereiser ut for salg. Det betyr at du allerede nå kan holde av favoritthotellet ditt, og du har angrefrist helt frem til 1. november.

- Sommeren er høysesong for utenlandsreiser, spesielt blant barnefamilier. Det er gjerne familier med mine, dine og våre barn som tidlig ønsker å sikre seg store familierom på de mest populære familiehotellene, sier markeds- og kommunikasjonsdirektør Tonje Løkaas Fossum i Ving.

Det er de mest populære reisemålene og hotellene som blir tilgjengelige fra og med kl 13 i dag, blant annet Sunwing Family Resorts, Sunprime Hotels og Family Garden.

Løkaas Fossum påpeker at alle som bestiller neste års sommerferie har angrefrist helt frem til 1. november. Det betyr at du kan holde av favorittrommet allerede nå og planlegge i fred og ro frem til sen høst før du tar en endelig avgjørelse.

- De siste tre ukene har vi hatt rekordstor pågang etter årets sommerreiser. Per i dag har vi solgt nesten åtte av ti sommerferier. Dersom det kjølige været fortsetter så kommer det nok til å bli rift om de siste plassene, tror Løkaas Fossum, og legger til at det da erfaringsmessig også vil være mange som ønsker å sikre seg en ferie for neste sommer.

Reisemål som kan bestilles fra og med i dag kl 13:
Nyhet! Bodrum-halvøya, Tyrkia
Marmaris-området, Tyrkia
Antalya-området, Tyrkia
Kreta
Mallorca
Skiathos
Thassos
Rhodos
Kypros
Kroatia
Gran Canaria
Tenerife

Resten av programmet slippes fortløpende i løpet av sommeren.

Ving er Norges største reisearrangør med reiser til mer enn 300 reisemål i over 40 land. Ving arrangerer charterreiser, fleksible pakkereiser med rutefly, i tillegg til flybilletter og hotell for de som vil reise på egen hånd. Reisene selges via internett, telefon, i egne butikker samt utvalgte reisebyråer over hele landet. Ving Norge AS har 89 ansatte og over 400 000 reisende årlig.