Ving Norge AS

Ving åpner suksesshotell på Kypros neste sommer

Pressemelding   •   nov 16, 2016 13:22 CET

I juni åpner Ving endelig dørene til sitt tredje Ocean Beach Club-hotell, denne gang på Kypros. Med strandbeliggenhet og rom med direkte bassengutgang retter hotellet seg mot den stadig voksende kundegruppen som vil bo ekstra bra i ferien.

- Ocean Beach Club-konseptet har vært en suksess fra vi åpnet det første hotellet på Kreta for seks år siden. Da vi lanserte Ocean Beach Club på Gran Canaria i vinter var det utsolgt allerede før de første gjestene kom, sier kommunikasjonsdirektør Tonje Løkaas Fossum i Ving.

Vings tredje Ocean Beach Club åpner i Ayia Napa på Kypros 30. juni med de lekre strendene Sandy Bay og Nissi Beach som nærmeste naboer.

- Hotellet har alt fra ett-roms suiter med kombinert sove- og oppholdsrom til romslige to-roms leiligheter for fire personer med direkte utgang til privat, delt basseng. Alle gjestene har dessuten tilgang til fasilitetene på Vings Sunwing Sandy Bay Bach som ligger rett ved siden av, fortsetter Fossum.

Lite og personlig med nordisk design

Hun mener mye av hotellsuksessen ligger i lekker, nordisk design som appellerer til nordmenn.

- Ocean Beach Club er perfekt for familier som vil kombinere det beste fra våre populære Sunwing-hotell med smakfull, nordisk design i litt roligere omgivelser. Hotellene er små og personlige, og gjestene føler seg mye mer hjemme her enn på store, internasjonale hotell med lysekroner, marmorgulv og butlertjenester, sier kommunikasjonsdirektøren.

Antall rom: 96 suiter
Restaurant: Ja, og mulighet for både inclusive og all inclusive
Underholdning: Barne- og familieshow på nabohotellet Sunwing Sandy Bay Beach
Basseng: Babybasseng, fellesbasseng og privat basseng, alle med ferskvann. Badevakter mellom kl 11 og 17.
Strand: Sandy Bay og Nissi Beach ligger på hver sin side av hotellet. 50-200 meter fra hotellet.
Sentrum: 2,3 km til Ayia Napa
WiFi: Inkludert på alle Ocean Beach Clubs
Annet: Easy Travel er inkludert. Betyr blant annet at transferbussen kjører direkte til hotellet fra flyplassen. Dersom du flyr med Thomas Cook kan du sjekke inn for hjemreise på hotellet.
Priseksempel: Avreise 14/8 2017 fra Oslo til Kypros med opphold i en uke for to voksne og to barn på Ocean Beach Club i en 1-roms leilighet med balkong mot bassengområdet. Fra kr 29 580.

Les mer her

Ving er Norges største reisearrangør med reiser til mer enn 300 reisemål i over 40 land. Ving arrangerer charterreiser, fleksible pakkereiser med rutefly, i tillegg til flybilletter og hotell for de som vil reise på egen hånd. Reisene selges via internett, telefon, i egne butikker samt utvalgte reisebyråer over hele landet. Ving Norge AS har 89 ansatte og over 400 000 reisende årlig.