Ving Norge AS

Ving satser på golf

Pressemelding   •   feb 23, 2010 09:37 CET

Det er nå klart at Ving inngår et samarbeid med Golfnews.no for året 2010.

Både Ving og Golfnews.no skal hjelpe hverandre på veien for å bli bedre innen golfreiser. Ving arrangerer en rekke golfreiser, reiser du etter hvert også kan bestille gjennom Golfnews.no.

Alle som jobber med VingGolf er lidenskapelig opptatt av golf, dermed er vårt utvalg av reisemål, hotell og baner nøye utpekt for å gi våre kunder en best mulig golfopplevelse. Det skal nå bli spennende å se hvordan dette samarbeidet kan gjøre at vi når ut til enda flere golffrelste kunder som enten vil en sol & badeferie med litt golf, eller en golfferie med litt sol & bad.

På Golfnews.no vil man finne både ukens spiller, golftips, oversikt over golfbaner i Norge (senere også Europa), live leaderboard og nyttige linker. De har også ett helt spesielt samarbeid med en køllemaker, hvor du kan spørre om alt som har med kølletilpasning å gjøre. Golfnews.no er en ny portal med hovedfokus på de store tourene, samt de beste norske spillerne; Henrik Bjørnstad og Suzann Pettersen. Med jevne mellomrom vil du og kunne lese mer om Vings golfdestinasjoner på Golfnews.no.

Gå direkte til Golfnews.no her http://www.golfnews.no/