Ving Norge AS

Ving tar av mot paradisøyene Seychellene

Pressemelding   •   aug 09, 2012 15:00 CEST

Ving fortsetter sin satsing på spennende og eksotiske reisemål. Denne gangen er det Seychellene som står for tur. Med en smellvakker natur, svaiende kokospalmer, og noen av verdens beste strender er Seychellene definitivt et reisemål som kan konkurrere med klassiske paradis som Maldivene og Karibia.

– Vi opplever en stor vekst av reiser til eksotiske reisemål. Salget av reiser til Bali, Maldivene og Mauritius har doblet seg det siste året. En av årsakene til denne store økningen er at øyene har blitt mer tilgjengelig for nordmenn etter at Qatar Airways åpnet sine direkteavganger fra Gardermoen til Doha. Dette gjør at mange eksotiske reisemål blir langt mer tilgjengelig i form av kortere flytider og ikke minst lavere priser sier Svein Erik Bjørheim, ansvarlig for Vings eksotiske ruteflypakker.

For å møte den økte etterspørselen lanserer Ving nå turer til Seychellene. Seychellene består av 115 øyer og har en overveldende vakker og urørt natur. Her finner du noen av de beste strendene i verden og et klima som er behagelig året rundt. Med Ving kan du reise til fire av de mest fantastiske øyene: Mahé, Praslin, La Digue og Denis Island. Du kan også kombinere reisemålene, og på den måten få det beste av det beste. Ettersom reisene går med rutefly kan man selv velge hvor lenge man ønsker å feriere. En 10 dagers tur med fly og hotell i november får man fra drøye 10.000,- per person.

Direktefly til Karibia

Det er ikke bare turer til Seychellene som lokker fremover. Hver 14. dag f.o.m. 11. desember kan Ving også, som den eneste norske turoperatøren, friste med egne direktefly til paradisøya Aruba. Etter en flytid på bare 11 timer vil solhungrige nordmenn kunne innta horisontalen på de karakteristiske, korallhvite strendene som mange år på rad har blitt kåret til verdens vakreste av TripAdvisor.

Mucho mas Mexico!

Mexico kan forfrosne nordboere heller ikke kan få nok av, og Playa del Carmen, Tulum og Cancun har flere år vært blant vinterfavorittene. Nå får de konkurranse av meksikanske nykommere som Isla Mujeres, Akumal og Puerto Moleros.

Reis før det er for sent!

Cuba har vært på programmet til Ving i to år, og stadig flere nordmenn velger å ta turen til denne sagnomsuste øya før det er ”for sent”. Kombinasjonsturer til Varadero og Havana gir både kultur og avslapning, noe som ser ut til å passe nordmenn utmerket. Ving flyr deg til Cuba med Finnair som kan tilby Comfort Class. Comfort Class er tilnærmet lik Business Class på rutefly, og kan blant annet friste med bekvemme seter med full liggestilling.

For mer informasjon om Seychellene og eksotiske ruteflypakker kontakt :

Svein Erik Bjørheim på 916 48 504

For mer informasjon Aruba og eksotiske charter-reisemål som Mexico og Cuba, kontakt :

Sophie Frisholm på 23155865

Ving er Norges største reisearrangør med reiser til mer enn 150 reisemål i 33 land. Ving arrangerer charterreiser, fleksible pakkereiser med rutefly, i tillegg til flybilletter og hotell for de som vil reise på egen hånd. Reisene selges via internett, telefon, i egne butikker samt utvalgte reisebyråer over hele landet. Ving Norge AS har 78 ansatte (årsverk) og ca. 400.000 reisende årlig. Ving er bransjevinner i Norsk Kundebarometers årlige undersøkelse.