Ving Norge AS

Vings fotballtur utsolgt på 11 minutter!

Pressemelding   •   sep 02, 2014 12:32 CEST

Da Ving mandag formiddag la ut sin fotballtur til Champions League-kampen mellom Liverpool og Real Madrid på Anfield 21. oktober lot ikke supporterne vente på seg – etter kun 11 minutter var billettene revet vekk.

– Vi har opplevd en enorm pågang til denne kampen siden trekningen ble annonsert forrige uke, sier Svein Erik Bjørheim, ansvarlig for fotballreiser hos Ving.

Etter en betydelig økning i salget av Liverpool-turer i år sammenlignet med fjoråret, er det klart hvem som er favoritt blant norske fotballfans.

– For å møte etterspørselen bestemte vi oss for å sette opp et eget fly for de norske Liverpool-supporterne. Hadde vi hatt tilgang på flere hotellrom og kampbilletter kunne vi solgt ut både to og tre egne fly til denne kampen, avslutter en fornøyd Bjørheim.

Fotballturene til Ving består av skreddersydde reiser med hotell og kampbilletter til flere av lagene i Premier League.

Ving tilhører Thomas Cook gruppen som er Liverpool FCs offisielle reisepartner. I Norge samarbeider Ving med Liverpool FCs norske supporterklubb.

Ving er Norges største reisearrangør med reiser til mer enn 170 reisemål i over 40 land. Ving arrangerer charterreiser, fleksible pakkereiser med rutefly, i tillegg til flybilletter og hotell for de som vil reise på egen hånd. Reisene selges via internett, telefon, i egne butikker samt utvalgte reisebyråer over hele landet. Ving Norge AS har 89 ansatte og over 400 000 reisende årlig.