VitOmega AS

VitOmega har inngått ny sponsoravtale med Rosenborg Ballklubb

Pressemelding   •   feb 02, 2010 17:52 CET

VitOmega er stolte av å kunne meddele nylig inngått sponsoravtale med Rosenborg Ballklubb. VitOmega har allerede samarbeidet med RBK en stund, men med den nye avtalen er nå VitOmega inne på partnernivå i Rosenborgs sponsorstruktur. VitOmega er stolte av å spille på lag med Norges sterkeste merkevare på fotballsiden, og den nye avtalen gir VitOmega nå mulighet til å benytte RBK spillere og andre fra miljøet i sin markedsføring av Omega 3 og andre kosttilskudd.

Fornøyde Omega 3-brukere
Alle Rosenborgspillerne har allerede brukt VitOmegas Omega 3 kosttilskudd, og er godt fornøyde.

- For meg er det viktig at den omegaen jeg tar har topp kvalitet, og det gjør ikke noe at den smaker godt heller, sier Erik Hoftun, sportslig leder i Rosenborg Ballklubb.

Rosenborgspillere fronter Ultra Omega 3 på TV 2
For tiden pågår det en stor markedsføringskampanje for VitOmega i beste sendetid på TV 2 hvor Rosenborgspillere fronter VitOmegas produkt Ultra Omega 3. - RBK har noen av Norges flotteste idrettsprofiler. Klubben, spillerne og tilhengerne representerer det vi ønsker å assosieres med: sunnhet, positivitet, energi og lojalitet, sier adm. dir i VitOmega, Bernt A. Rasmussen.

Om VitOmega
VitOmega AS tilbyr Omega 3, Q 10, CLA, kosttilskudd og annen helsekost fra sin nettbutikk – www.vitomega.no.

VitOmega ble etablert i Trondheim i 1993, og har 25 ansatte med lang erfaring og høyproduktkjennskap. I dag er VitOmega AS en av landets største leverandør og importør av 100 % naturlige fiskeoljer.

VitOmega kan kontaktes på tlf 72 83 90 90 eller kundepost@vitomega.no. Ytterligere informasjon VitOmega AS Bernt Aksel Rasmussen Tlf.: 47 45 28 18 http://www.vitomega.no/ Bernt.Aksel@vitomega.no