Skintech

Workshop - Ellansé Biostimulator m/ filleregenskaper

Pressemelding   •   nov 01, 2013 10:41 CET

Vi har gleden av å invitere dere til en spennede workshop fredag 13. september 2013. Nærmere informasjon om tid og sted kommer rett etter sommerferien, men hold av datoen, og meld dere gjerne på snarest for å sikre plass HER.

Innholdet i workshopen vil være:

• Presentasjon av serien biostimulatorer/dermalfillere fra Ellansé
  • Ellansé injeksjonsteknikker
  • Pasientkonsultasjon og behandlingsplanlegging
  • Live injeksjoner på pasienter
  • Hands-on opplæring av kursdeltakere
  • Åpen diskusjon og spørsmål/svar
Kursholder vil være en erfaren lege fra Europa med fartstid med bruk av Ellansé i behandlinger. Det vil også være norske brukere av Ellansé tilstede.

Om Ellansé
Ellansé er en innovativ, neste generasjons biostimulator med filleregenskaper. Produktet er basert på Polycaprolactone, som er 100% bio-resorbable, og er klinisk bevist effektiv og trygg.
Ellansé stimulerer kroppens naturlige kollagenproduksjon for korreksjon av linjer, rynker og folder, samt volumarbeider.

Skintech AS er et ungt og dynamisk selskap som driver import og videresalg av medisinsk-kosmetiske systemer som mikrofokusert ultralyd, lasere, IPL og radiofrekvens. Vi fører også tre medisinsk-kosmetiske krem og peeling serier, DermaCeutic, Mene & Moy og Caviar of Switzerland, samt Canfield fotodokumentasjonssystemer med mulighet for analyse og simulering av behandlingsresultater.