Sex, narkotika og klassisk musikk i vinterens nye Viaplay Premiere

I det mørke vinterhalvåret er det klart for enda en Viaplay Premiere, Mozart in the Jungle.

«Med den nye serien Mozart in the Jungle, laget av Roman Coppola, blir det hot i vinter på Viaplay. Kundene våre setter pris på det nye konseptet Viaplay Premiere, og derfor er vi glade for å kunne tilby med enda en seriepremiere. Vi har det største utvalget serier på våre markeder, og vi fyller kontinuerlig på med nytt innhold som passer til alle, uansett sjanger» sier Lina Brounéus, COO Content Viaplay.

Mozart in the Jungle med Gael Garcia Bernal i hovedrollen utspiller seg i hjertet av New York og kombinerer sex, narkotika og klassisk musikk til en smart, skarp og moderne serie i ti deler. Serien er skapt av geniale Roman Coppola, kjent for blant annet Moonrise Kingdom, og viser at det som skjer bak kulissene i et symfoniorkester kan være like spennende som det som skjer på scenen.

Serien har premiere på Viaplay den 1 Januar.

Viaplay er å finne på følgende plattformer: PC, Mac, Android- og iOS-enheter, Smart TV, Xbox 360, Xbox One, PlayStation® 3 samt PlayStation® 4.

Les mer om Viaplay på: viaplay.no

• Kunst, kultur, underholdning

• ott
  • tv
  • serie
  • viaplay premiere
  • mozart in the jungle
  • viaplay
  • stream
  • svod
  • vod
  • video on demand

Om Viaplay
Viaplay er Nordens ledende video - og underholdningsleverandør av serier, filmer, sport og innhold for barn. Viaplay knytter deg til underholdningen du elsker, tilgjengelig på de fleste skjermer. Du finner hele sesonger av serier, det beste utvalget av kjente filmer og direktesendte sportssendinger i verdensklassen, som for eksempel UEFA Champions League, PGA, NHL og Formel 1. Viaplay er en del av MTGx, den digitale akseleratoren i Modern Times Group. Les mer på www.viaplay.com.

Viaplay AB er en del av Modern Times Group (MTG), som er et internasjonalt medieselskap med virksomheter på fire kontinenter hvilket inkluderer gratis-TV, betalings-TV, radio og innholdsproduksjon. MTGs Viasat Broadcasting driver gratis-TV og betalings-TV-kanaler, som er tilgjengelig på Viasats egen satellittplattform og tredjeparts nettverk, samt distribuerer TV via Internett. MTG er også den største aksjeeieren i CTC Media, som er Russlands ledende uavhengige TV-selskap. Besøk www.mtg.se for mer informasjon.

Fredrik Olimb

Pressekontakt Pressesjef Norge 93290065